• Milky

Nya vänner i Göteborg

Jag är en ensamstående mamma på 32 år. Har en fantastisk dotter på 3 år som hag har varannan vecka.
    Jag hoppas härigenom hitta nya vänner då detta är svårt i vuxen ålder. Tänkte att vi kanske kunde bli ett gäng som kunde ha en playdate med våra barn, sedan kanske, förhoppningsvis, även hitta på saker utan barnen!

• Svar på tråden Nya vänner i Göteborg
  • Tessan8311

Hej! jag jobbar till 16 hela nästa v men är ledig helgen så jag kan antingen efter 16 eller helgen. hur har ni det?

kram tess

• Tessan8311

Hej!
    Ja en helg är nästan bästa för mig med.. hoppas vi kan komma överrens om något alla vi som har lust att hänga med:)

• onebabylove

Helgen passar jättebra för mig med. Ska vi bestämma en tid o plats? Eller vad säger ni?

• Tessan8311

Ja men det tycker jag att vi gör:) spelar ingen roll för mig med eller utan barn? :) roligt vilket som. kunde setts i någon park om barnen ska med så kunde dem leka. tagit med fika å filt o ha det gott?:) vad tycker ni?

• väntar i evigheter

Med barn passar bäst för mig. Park och picknick låter fint. Antar att de flesta åker kollektivt så någonstans som är lätt att ta sig är väl bäst. Jag känner nog bara till slottsskogen...

• onebabylove

Slottskogen är perfekt för barnen. Där finns det mycket o göra. Ska vi säga på lördag? För mig passar eftermiddagen. Efter 13 tiden. Vad säger ni andra?

Svar på tråden Nya vänner i Göteborg