• Milky

Nya vänner i Göteborg

Jag är en ensamstående mamma på 32 år. Har en fantastisk dotter på 3 år som hag har varannan vecka.
    Jag hoppas härigenom hitta nya vänner då detta är svårt i vuxen ålder. Tänkte att vi kanske kunde bli ett gäng som kunde ha en playdate med våra barn, sedan kanske, förhoppningsvis, även hitta på saker utan barnen!

• Svar på tråden Nya vänner i Göteborg
  • Tessan8311

Är det imorgon lördag vi pratar om? Ja det ska nog funka för mig. En tid bara och vart i slottskogen?

• Tessan8311

eller nästa lördag är det va:)?

• väntar i evigheter

Jag kan också efter 13 nästa lördag! Hindrar ju inte att de som kan ses imorgon också:) Vi är på väg till Gävle så det blir tight!

• onebabylove

Ja det var nästa lördag ja menade. Va kul att ni kan då. Ska vi säga kl 14 i slottskogen? (Alltså den 19:e)

• Tessan8311

Det blir perfekt::) kuul! vart i slottskogen? har bara vart där 2 ggr:/

• onebabylove

Ja men plikta lekplats tycker jag är ett bra mötesplats. Ska vi säga vid plikta lekplats? Om någon inte kan vägen så kan jag ge vägbeskrivning....

• Stina

Äsch! Jag reser bort på lördag! Jag hade också velat komma med. Men jag får haka på nästa gång. Ni kan väl maila mig också ifall ni bestämmer någon ny träff? Kul att det är så många som är intresserade. Glad

Svar på tråden Nya vänner i Göteborg