• Milky

Nya vänner i Göteborg

Jag är en ensamstående mamma på 32 år. Har en fantastisk dotter på 3 år som hag har varannan vecka.
    Jag hoppas härigenom hitta nya vänner då detta är svårt i vuxen ålder. Tänkte att vi kanske kunde bli ett gäng som kunde ha en playdate med våra barn, sedan kanske, förhoppningsvis, även hitta på saker utan barnen!

• Svar på tråden Nya vänner i Göteborg
  • Stina

Jag och Rufus kan bäst på helgerna. Nu på söndag, och nästa söndag, t.ex. Rufus är på dagis i veckorna, och på eftermiddagarna är det skönt för honom att få gå hem direkt efter allt hallabalo på dagis.

• Stina

Jag knarkar SMHI:s vädersida... Imorgon verkar vädret vara något bättre på eftermiddagen än på förmiddagen. Vad sägs om att vi träffas i morgon kl. 15? Ska vi skippa picknick, och satsa på lek den här gången? Barnen blev helt begripligt lite uttråkade av att sitta på en filt och glo...

Jag har sett att det finns en trevlig lekplats vid Näckrosdammen, där vid musikhögskolan och humanistiska fakulteten. Det är bara att googla "lekplats vid Näckrosdammen" för exakt adress. Ifall vi ses där så kan vi kanske fly in till Stadsbibliotekets barnavdelning om det blir regn? Vad sägs?

Stina

• Milky

Jag jobbar tyvärr imorgon söndag, men jag kan till veckan. Nästa söndag är jag och dotterna på Sardinien ;)

• Stina

Men vad kul, då ses vi i morgon! Jag och min tvååring kommer dundrande på cykel. Jag har kort, brunt hår. Det är ju ingen jättelekplats, men tänkte ändå att en liten beskrivning aldrig är fel.

Sardinien! Wow, vad kul!

I veckan är plutten på dagis, som sagt. Men ifall det blir en träff kommer jag gärna ensam, utan barn, och umgås lite.

• lillaankan

Jag tror att jag och Gabriel kommer imorgon. Tristan är hos sin pappa. Är lite trött nu när vi precis kommit hem från ett bröllop. Hör av mig här imorgon om vi kommer :)

Svar på tråden Nya vänner i Göteborg