• Milky

Nya vänner i Göteborg

Jag är en ensamstående mamma på 32 år. Har en fantastisk dotter på 3 år som hag har varannan vecka.
    Jag hoppas härigenom hitta nya vänner då detta är svårt i vuxen ålder. Tänkte att vi kanske kunde bli ett gäng som kunde ha en playdate med våra barn, sedan kanske, förhoppningsvis, även hitta på saker utan barnen!

• Svar på tråden Nya vänner i Göteborg
  • Sanna101

Hej :) nån som har lust att ses ons eller tors? Är ledig båda dagarna så kan de flesta tider..

• lillaankan

Hej, kan jag också hoppa in här? Jag har två pojkar, en på 3 år och en på 9 månader. Hade vart jätte kul att träffa några nya vänner.

• Mlaejnaa

Hej,
    Ensamstående jag med med en dotter på tre år, själv är jag 35. Träffas gärna men kan inte denna vecka.
    Elisabet

• onebabylove

Hej! Nästa vecka börjar våran semester. Så jag kan nästan när som helst men träffar gärna på fredag eller lördag. Någon som kan ses då?

• Stina

Hej!

Jag är också en ensam mamma som gärna hakar på! Jag har ett tvåårigt barn, bor i Lunden och är 37 år. Jag ska resa bort nu, men är tillbaka i Göteborg i mitten på juli. 

Hoppas att vi kan få till en träff! Det hade varit så skönt att träffa andra mammor i samma situation.

/Stina

• Tessan8311

Hej! söker också nya vänner:) är 30 år och bor vid eriksberg!

Har en son på 3 år och skulle vara kul att träffa ett gäng vänner som man kunde umgås och hitta på tokiga och roliga saker med.

Vi verkar juh vara några som söker nya vänner så varför inte träffas ?

Hör av er:)

kram Tess

• lillaankan

Hej :) jag är bortrest denna veckan men det hade vart kul att ses nästa vecka om någon kan då?:)

• Tessan8311

hej:) kul att någon svarade. jag kan när som i veckan.

ni kan väl maila mig på therese8311@gmail.com så hoppas jag vi kan hitta en tid att ses...:)

Svar på tråden Nya vänner i Göteborg