• Milky

Nya vänner i Göteborg

Jag är en ensamstående mamma på 32 år. Har en fantastisk dotter på 3 år som hag har varannan vecka.
    Jag hoppas härigenom hitta nya vänner då detta är svårt i vuxen ålder. Tänkte att vi kanske kunde bli ett gäng som kunde ha en playdate med våra barn, sedan kanske, förhoppningsvis, även hitta på saker utan barnen!

• Svar på tråden Nya vänner i Göteborg
  • nordbladgard

Hej! vi kommer tyvärr inte heller idag. Två trötta barn och förälder. Blir en läsa bok dag.

• Stina

Då är det bara jag och Väntar i evigheter kvar... Regnkläderna blev kvar på dagis i fredags. Jag hade tänkt trotsa väder och vind, men jag och lillen hoppar också över idag. Hoppas att du ser detta, Väntar i evigheter, så att du inte står där ensam i eftermiddag!

• lillaankan

Hade vart kul. Jag har fick ryggskott i lördags så jag behöver nog vila nån dag till men onsdag/ torsdag borde jag nog vara ok igen.

• Stina

Lillaankan: Oj, vad jobbigt att vara dunderförkyld och att ha ryggskott, och samtidigt vara tvåbarnsmamma. Hoppas att du snabbt blir bättre! Kram på dig!

Under vardagarna passar det inte jättebra för mig. Men om ni andra ses, kanske jag kan komma förbi en liten stund utan barn. 

• lillaankan
    Stina skrev 2014-08-19 09:17:37 följande:

Lillaankan: Oj, vad jobbigt att vara dunderförkyld och att ha ryggskott, och samtidigt vara tvåbarnsmamma. Hoppas att du snabbt blir bättre! Kram på dig!

Under vardagarna passar det inte jättebra för mig. Men om ni andra ses, kanske jag kan komma förbi en liten stund utan barn. 

Kan knappt fatta vilken otur jag har haft denna helgen. Förkylningen har gått över nu som tur är så det är bara ryggen kvar.

Micke har jobba hemifrån på tidig morgon och kväll när barnen sover så jag har fått mycket hjälp.

Ska vi försöka ses till helgen istället då?
  • Stina

Lillaankan: Tur att förkylningen åtminstone släppte. Det räcker ju liksom med en grej i gången. Skönt också att du har en kille som fattar grejen! Grattis! Skrattande 

Vi har ju fått värsta höstvädret, men förhoppningsvis är det bättre till helgen. På lördag förmiddag, vid 10-tiden passar det för mig. Resten av helgen är redan uppbokad med en massa annat grejs. Vad tror ni om lördag kl. 10?

Svar på tråden Nya vänner i Göteborg