• Milky

Nya vänner i Göteborg

Jag är en ensamstående mamma på 32 år. Har en fantastisk dotter på 3 år som hag har varannan vecka.
    Jag hoppas härigenom hitta nya vänner då detta är svårt i vuxen ålder. Tänkte att vi kanske kunde bli ett gäng som kunde ha en playdate med våra barn, sedan kanske, förhoppningsvis, även hitta på saker utan barnen!

• Svar på tråden Nya vänner i Göteborg
  • onebabylove

Jag vet inte heller vart info tavlan ligger, men tåget tror jag alla känner till. Ska vi säga vid tåget? Jag har min dotter med och en röd/svart barnvagn. Mitt nr är: 0704227268

Ser verkligen fram emot o träffa er.

Stina o jejjeh , klart vi kommer träffas mer.

• Tessan8311

Tåget blir perfekt....

Therese heter jag och har mon 3 åriga son med mig:) 073523012 är mitt nr om nån vill ta det.

Ser fram emot att träffa er alla.:)

• Tessan8311

0735230212 ska det vara:/

• väntar i evigheter

Vad kul att vi blir så många! Jag har med mig min 3 åring Dolph och 2 mån Charlie. Bär i grön bärsjal. Jag tar era nummer ifall vi blir sena eller något. Vill inte lägga ut mitt så jag skickar mitt till er!

• Mlaejnaa

Hej,

Vad kul att ni fixat träff. Jag och min dotter, 3år hänger gärna på om vi är i stan. var det kl 14 vid tåget, lördagen den 19 juli?
    Mvh,
    Elisabet

• Stina

Jag missar ju tyvärr lördagens dejt. Men jag undrar ändå; var tusan är det där tåget som alla verkar veta om? Är det på lekplatsen, Plikta alltså, eller någon annan stans i Slottsskogen?

• pluvdo
    Stina skrev 2014-07-17 08:02:02 följande:

Jag missar ju tyvärr lördagens dejt. Men jag undrar ändå; var tusan är det där tåget som alla verkar veta om? Är det på lekplatsen, Plikta alltså, eller någon annan stans i Slottsskogen?

Om det är kvar så är det i utkanten av Plikta, tror jag. Om man står vid det där huset som finns vid Plikta, där de har toaletter och något café eller vad det nu är, och har ryggen mot huset så är tåget rakt fram, kanske något åt höger, och så längst bort.

Jag kan minnas fel, dock. Har knappt varit på Plikta sedan jag var liten.
Svar på tråden Nya vänner i Göteborg