• Milky

Nya vänner i Göteborg

Jag är en ensamstående mamma på 32 år. Har en fantastisk dotter på 3 år som hag har varannan vecka.
    Jag hoppas härigenom hitta nya vänner då detta är svårt i vuxen ålder. Tänkte att vi kanske kunde bli ett gäng som kunde ha en playdate med våra barn, sedan kanske, förhoppningsvis, även hitta på saker utan barnen!

• Svar på tråden Nya vänner i Göteborg
  • Milky

Beror lite på vad vi ska hitta på, eller snarare vart. Jag bor i Strömmensberg men dottern går på dagis i Linné.
    Jag heter Michaela förresten!

• Sanna101

Åh jag kan inte mellan typ 15-17 imorn men är ledig så annars kan jag när som imorn.. Så bestämmer ni nån annan tid så hänger jag på!! Men annars kan vi väl styra upp nåt snart igen!! :)

• Milky

Hur har ni det fredag då? Kan efter 15, dottern har lite inskolning på dagis för att byta grupp så hon måste vara på dagis då.

• väntar i evigheter

Hej! Får jag också hänga på? Är 29 år och bor i Olofstorp med sambo och två pojkar 3 år och 2 månader. Reser bort i två veckor på onsdag nästa vecka men innan och efter det kan jag för det mesta!

• onebabylove

Vi kan ta det på lördag också tycker jag. Då är det ingen dagis eller jobb i vägen. Vad tycker ni?

• Milky

Söndag skulle passa. HUr har ni det då?
    'Väntar i evigheter' du är välkommen, förhoppningsvis ses vi många gånger framöver!

• väntar i evigheter

Tack! Jag kan både lördag och söndag. Är föräldraledig så veckodagar funkar också ofta. Stora pojken har sommarlov från förskolan. Jättebra initiativ med en sådan här grupp tycker jag!

• väntar i evigheter

Kanske tråden dog ut när det blev helg? Många som inte är lika aktiva här då. Jag åker iväg nu i två veckor som sagt men sedan träffas jag gärna!

Svar på tråden Nya vänner i Göteborg