Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Idag fick jag missfall, hade så svåra smärtor att jag fick åka in till gynakuten. Fostret hade troligen dött för några dagar sedan, är i v. 11+5. Håller alla tummar att det går bra för er andra! Jag och min sambo är hoppfulla om en bebis lite senare på 2015 :) lycka till! Nu lämnar jag denna tråd.
Har varit på KUB idag. Det gick bra, fick 1:20 000 och fick BF tillbakaflyttat några dagar till 2 mars. Det senare tror jag dock inte riktigt på, tror dom räknade fel på samma sätt med sonen för att han var jävligt stor, dom går ju på längden och skallen. Så nu är jag lite orolig för att det här barnet ska bli ännu större, för som hon beräknade skulle jag blivit gravid ca 8 dagar efter mensens första dag och det känns mindre troligt.
Hursomhelst tror man ju lite mer på det hela efter att man fått se en liten bebis sprattla runt därinne. Har varit och köpt några bebisplagg idag.
Får jag hoppa in här jag med? Är i v 14 nu, 13+2 eller nått sånt ;) beräknad 3e mars och det är mitt andra barn!
Är de någon annan här som fått foglossning från helvetet redan?
får man vara med här?
Får jag hoppa in här jag med? Är i v 14 nu, 13+2 eller nått sånt ;) beräknad 3e mars och det är mitt andra barn!
Idag fick jag missfall, hade så svåra smärtor att jag fick åka in till gynakuten. Fostret hade troligen dött för några dagar sedan, är i v. 11+5. Håller alla tummar att det går bra för er andra! Jag och min sambo är hoppfulla om en bebis lite senare på 2015 :) lycka till! Nu lämnar jag denna tråd.
v12 nu Hurra.
Känner av framför allt vid höfterna huaaa hur ska detta sluta.! Ska besöka sjukgymnast och få lite hjälp, ett tips till er andra att också göra det.!
Japp det har jag.. e i v.12 (11+1) är beräknad 18 Mars
får man hoppa in här? gick in i vecka 13 idag =P