• marie 1983

Bf mars 2015

Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)

• Svar på tråden Bf mars 2015
  • Lavish
    Hallon16 skrev 2014-08-27 19:17:35 följande:

Idag fick jag missfall, hade så svåra smärtor att jag fick åka in till gynakuten. Fostret hade troligen dött för några dagar sedan, är i v. 11+5. Håller alla tummar att det går bra för er andra! Jag och min sambo är hoppfulla om en bebis lite senare på 2015 :) lycka till! Nu lämnar jag denna tråd.

Nej vad hemskt och så sent Beklagar verkligen! 
  • Lavish

Har varit på KUB idag. Det gick bra, fick 1:20 000 och fick BF tillbakaflyttat några dagar till 2 mars. Det senare tror jag dock inte riktigt på, tror dom räknade fel på samma sätt med sonen för att han var jävligt stor, dom går ju på längden och skallen. Så nu är jag lite orolig för att det här barnet ska bli ännu större, för som hon beräknade skulle jag blivit gravid ca 8 dagar efter mensens första dag och det känns mindre troligt. 

Hursomhelst tror man ju lite mer på det hela efter att man fått se en liten bebis sprattla runt därinne. Har varit och köpt några bebisplagg idag. 

• hannah91

Får jag hoppa in här jag med? Är i v 14 nu, 13+2 eller nått sånt ;) beräknad 3e mars och det är mitt andra barn!

Är de någon annan här som fått foglossning från helvetet redan?

• trytofindme
    lilljohansson skrev 2014-08-27 09:08:24 följande:

får man vara med här?

Givetvis. Om du har BF i mars såklart :)
    hannah91 skrev 2014-08-27 21:29:10 följande:

Får jag hoppa in här jag med? Är i v 14 nu, 13+2 eller nått sånt ;) beräknad 3e mars och det är mitt andra barn!

Välkommen! Är i vecka 10+4 och har skrämmande lite symtom. Första barnet, så jag hoppas det dröjer länge innan man blir drabbad av foglossning, om man nu blir det. Har ju ingen aning om hur det känns heller.
  • Petra 334
    Hallon16 skrev 2014-08-27 19:17:35 följande:

Idag fick jag missfall, hade så svåra smärtor att jag fick åka in till gynakuten. Fostret hade troligen dött för några dagar sedan, är i v. 11+5. Håller alla tummar att det går bra för er andra! Jag och min sambo är hoppfulla om en bebis lite senare på 2015 :) lycka till! Nu lämnar jag denna tråd.

Usch vad tråkigt, beklagar verkligen!

Hoppas det tar sig fort igen. Kram
  • Kurona

Klart du får hoppa in :)

Jag har helvetets foglossning jag med. Kan knappt röra mig, är i vecka 10. 
  • lilljohansson
    trytofindme skrev 2014-08-27 21:36:41 följande:
    Givetvis. Om du har BF i mars såklart :)

Japp det har jag.. e i v.12 (11+1) är beräknad 18 Mars
  • lovley00

v12 nu Hurra.
    Känner av framför allt vid höfterna huaaa hur ska detta sluta.! Ska besöka sjukgymnast och få lite hjälp, ett tips till er andra att också göra det.!

• LillLouise84
    lilljohansson skrev 2014-08-28 06:32:19 följande:

Japp det har jag.. e i v.12 (11+1) är beräknad 18 Mars

Kul jag har också 18 mars (än så länge, första barnet blev jag flyttad 8 dagar)