Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Så avundsjuk på er som får möjlighet att göra ultraljud tidigt. Själv får jag vänta till vecka 18 någonstans (10+5 nu). Har dock köpt en doppler som jag inväntar, och tänkte även be om att få lyssna på hjärtat på tisdag när jag har inskrivning.
Har heller knappt några symtom, så jag hoppas att jag inom kort får bekräftelse på att det är något där inne, annars blir jag tokig av väntan och längtan.
Vi har samma bf :) väntar också andra barnet. Hur gammal är er första?
Hoppar in här jag med om det är ok?!
Gick in i v.12 idag (11+0) och har BF 18 mars. Väntar mitt andra barn
Härligt! Många som fick action kring midsommar :) eller som när bm snurrade på sin snurra och sa att hon trodde den var gjord den 27/6... Maken blev lite generad när jag skrattade och sa att det var hans födelsedag :)
Hur gammal är din första? Med pojken hade jag samma bf hela tiden och han kom på rätt dag, kl 12,02... Två minuter sen, det får väl vara okej :)
Kul att vi är flera med samma datum. Spännande att se vad som händer med det efter RUL.
Med dottern blev jag flyttad 9 dagar framåt trots att jag hade regelbunden mens och visste när hon hade blivit gjord.
Denna gången ska jag stå på mig om dom vill flytta fram mig en massa - jag vet exakt när jag hade ÄL.
Jag gick över tiden en vecka med dottern, blev igångsatt för att vattnet var slut.