Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
får man vara med här?
Va på inskrivning igår, ska tillbaka på fredag för att skriva en hel journal och på måndag ska jag träffa en läkare och diskutera detta med gravidpenningen. Sen får jag ta tag i å prata med chefen så det blir nått gjort.
Jag vill inte gå hem nu men jag vill veta vad jag kan/får göra med min kropp i dagsläget och vad jag bör undvika.
Jag får hälsa honom att han får prata med företagshälsovården! Vi är för litet företag för att vi ska behöva ett skyddsombud.
Gjorde KUB igår och blev framflyttad två veckor! Fick superfina siffror och fick se en rörlig liten skrutt - helt underbart :)
Monduie- oj två veckor? :O :) hur kommer det sig tror du?
Monduie- oj två veckor? :O :) hur kommer det sig tror du?
Skulle tro att jag helt enkelt inte hade någon ägglossning första månaden(och då även ingen mens)! har haft det ganska oregelbundet på den fronten. Skulle jag räkna på Senaste mensens första dag skulle jag nog hamna på typ v 16 och det stämmer inte :) Plussade först 15+ BIM så något lurt måste det varit :)
Anyhow, allt var ju hur bra som helst :)
Det förklarar saken :) härligt, grattis till ett lyckat ul
Är det någon mer än jag som har ett jäkla ont av "fisar på tvären"? Alltså jag får så in i hela h ont att jag orkar inte stå..det känns som världens knivar i sidan..jag hoppas det släpper framöver för det börjar bli jobbigt att dölja att jag har ont på jobbet :-/
Idag fick jag missfall, hade så svåra smärtor att jag fick åka in till gynakuten. Fostret hade troligen dött för några dagar sedan, är i v. 11+5. Håller alla tummar att det går bra för er andra! Jag och min sambo är hoppfulla om en bebis lite senare på 2015 :) lycka till! Nu lämnar jag denna tråd.
Idag fick jag missfall, hade så svåra smärtor att jag fick åka in till gynakuten. Fostret hade troligen dött för några dagar sedan, är i v. 11+5. Håller alla tummar att det går bra för er andra! Jag och min sambo är hoppfulla om en bebis lite senare på 2015 :) lycka till! Nu lämnar jag denna tråd.