Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Mår alla dåligt och känner av symtom? Själv mår jag så himla bra så tanken har slagit mig flertal gånger att jag kanske inte är gravid längre.. brösten ömmade och växte en hel storlek veck 9-10, går nu in i vecka 13 men har typ inga symtom alls.. knappt trött ens. det gör mig jätteorolig... =(
Hoppar in här jag med om det är ok?!
Gick in i v.12 idag (11+0) och har BF 18 mars. Väntar mitt andra barn
Mår alla dåligt och känner av symtom? Själv mår jag så himla bra så tanken har slagit mig flertal gånger att jag kanske inte är gravid längre.. brösten ömmade och växte en hel storlek veck 9-10, går nu in i vecka 13 men har typ inga symtom alls.. knappt trött ens. det gör mig jätteorolig... =(
Hoppar in här jag med om det är ok?!
Gick in i v.12 idag (11+0) och har BF 18 mars. Väntar mitt andra barn
Jag är i v 11+? Och har tänkt samma tanke då tröttheten och illamåendet nästan försvunnit helt men tror att det är lugnt.
Fick kub tid 11/9 känns långt dit då jag försöker dölja magen till efteråt och då är det två HELA veckor dit. Hoppas det blir kyligt så att det passar med koftor
Kul jag har också 18 mars (än så länge, första barnet blev jag flyttad 8 dagar)
KUB idag gav resultatet 1:20000 så får vara nöjd.