• marie 1983

Bf mars 2015

Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)

• Svar på tråden Bf mars 2015
  • Aho

Mår alla dåligt och känner av symtom? Själv mår jag så himla bra så tanken har slagit mig flertal gånger att jag kanske inte är gravid längre.. brösten ömmade och växte en hel storlek veck 9-10, går nu in i vecka 13 men har typ inga symtom alls.. knappt trött ens. det gör mig jätteorolig... =(

• snö 81

Hoppar in här jag med om det är ok?!

Gick in i v.12 idag (11+0) och har BF 18 mars. Väntar mitt andra barn

• Madelia
    Aho skrev 2014-08-28 12:08:04 följande:

Mår alla dåligt och känner av symtom? Själv mår jag så himla bra så tanken har slagit mig flertal gånger att jag kanske inte är gravid längre.. brösten ömmade och växte en hel storlek veck 9-10, går nu in i vecka 13 men har typ inga symtom alls.. knappt trött ens. det gör mig jätteorolig... =(

Nejdå, jag mår precis som vanligt och har gjort hela tiden. Jag är i v14 och för bara en vecka sedan på KUB såg jag att allt var bra därinne, så jag tycker inte du ska oroa dig:)
  • Aho
    Madelia skrev 2014-08-28 12:18:03 följande:
    Nejdå, jag mår precis som vanligt och har gjort hela tiden. Jag är i v14 och för bara en vecka sedan på KUB såg jag att allt var bra därinne, så jag tycker inte du ska oroa dig:)
    Vad skönt att höra att någon mår som vanligt. Det känns inte så vanligt och jag blir så nojjig. men jag får stå ut några veckor till ultraljudet så får vi hoppas att allt är bra! Tack =)
  • Skumbollen
    snö 81 skrev 2014-08-28 12:08:11 följande:

Hoppar in här jag med om det är ok?!

Gick in i v.12 idag (11+0) och har BF 18 mars. Väntar mitt andra barn

Vi har samma bf :) väntar också andra barnet. Hur gammal är er första?
  • RoZ29
    Aho skrev 2014-08-28 12:08:04 följande:

Det enda jag känner är tröttheten.. Somnar varje lunchrast på jobbet mitt i lunchkojan. Men dom flesta vet att jag är gravid nu och har egna barn så dom förstår. Ska försöka mig på en promenad efter jobbet innan jag slår däck ikväll.
  • Sparv15

Jag är i v 11+? Och har tänkt samma tanke då tröttheten och illamåendet nästan försvunnit helt men tror att det är lugnt.

Fick kub tid 11/9 känns långt dit då jag försöker dölja magen till efteråt och då är det två HELA veckor dit. Hoppas det blir kyligt så att det passar med koftor

• snö 81
    Skumbollen skrev 2014-08-28 14:03:52 följande:
    Vi har samma bf :) väntar också andra barnet. Hur gammal är er första?
    Kul!

Dottern blir 5 i december. Hur gammal är din första?
  • lilljohansson
    LillLouise84 skrev 2014-08-28 11:05:53 följande:

Kul jag har också 18 mars (än så länge, första barnet blev jag flyttad 8 dagar)

Kul :) ja än så länge.. Ska göra ett ul den 9/9.. Är lite orolig för att det inte ska finnas nåt i magen.. Då jag inte känner så mycket tecken det sista.. Men är väl att hoppas och tro på det bästa :)