Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hoppar in här jag med. Vet dock inte exakt datum än eftersom jag inte vet när min ÄL var (testade negativt en vecka efter BIM 24/6) men positivt med ClearBlue igår (Gravid, 3+), så mellan 4 och 25/3
Fick sent missfall i v 28 i april (bebisen ströps av navelsträngen) och blev gravid på första försöket den här gången. Är toknervös för att det inte ska gå vägen den här gången. Vi kommer få extra läkarvård den här gången och tätare kontroller, men jag var hos BM bara dagar innan missfallet och då var allt ok.
Mår mycket mer illa den här gången och har rätt mycket flytningar, men har annars inga symptom alls. Inte ont i brösten som förra gången och inga hormonsvängningar som då heller.
Hoppar in här jag med. Vet dock inte exakt datum än eftersom jag inte vet när min ÄL var (testade negativt en vecka efter BIM 24/6) men positivt med ClearBlue igår (Gravid, 3+), så mellan 4 och 25/3 ![]()
Fick sent missfall i v 28 i april (bebisen ströps av navelsträngen) och blev gravid på första försöket den här gången. Är toknervös för att det inte ska gå vägen den här gången. Vi kommer få extra läkarvård den här gången och tätare kontroller, men jag var hos BM bara dagar innan missfallet och då var allt ok.
Mår mycket mer illa den här gången och har rätt mycket flytningar, men har annars inga symptom alls. Inte ont i brösten som förra gången och inga hormonsvängningar som då heller.
Usch ja mår så illa!! Men vet inte om det är graviditeten eller min hemska magkatarr som blivit tusen gånger värre !!!! Måste nog söka för de.... Har medicin men vågar ej ta den nu...
Lergigan Comp e bra mot illamående. Receptbelagt
Tack så mycket! :)
Vad härligt. Det har varit mycket nu med bröllop och lägenhetsrenovering och flytt, så jag inbillar mig att min kropp har varit för stressad. när det blev lite lugnare så dök plusset upp :)
Jag är i v 6 (5+6). lite illamående dyker upp ibland, och även lite halsbränna. Fruktansvärt ont i brösten, men inte mer än så. Eftersom jag ständigt oroar mig för missfall så gör det inte saken bättre att jag inte har så mycket symptom.
Vi bor i Uppsala :)
Har du symptom, och vilken vecka är du i?
Tack så mycket! :)
Vad härligt. Det har varit mycket nu med bröllop och lägenhetsrenovering och flytt, så jag inbillar mig att min kropp har varit för stressad. när det blev lite lugnare så dök plusset upp :)
Jag är i v 6 (5+6). lite illamående dyker upp ibland, och även lite halsbränna. Fruktansvärt ont i brösten, men inte mer än så. Eftersom jag ständigt oroar mig för missfall så gör det inte saken bättre att jag inte har så mycket symptom.
Vi bor i Uppsala :)
Har du symptom, och vilken vecka är du i?
Välkommen alla nya och Grattis till alla plus =)
Verkar inte som allt jag skrev kom med. Det är de enda symtomen jag haft hittills. Har dock känt mig VÄLDIGT trött de senaste två dagarna. Och kissnödig! Det har jag varit ganska länge. Den här konstiga värken som liknar mensvärk är dock det symtom som är tydligast.
Du är ju definitivt gravid! Jag var själv lite misstänksam på grund av vaga symtom så jag testade igår och det blev ett plus direkt när urinen gått igenom rutan. Kanske är två där inne ;) :P Är glad att jag INTE fått tillbaka det där fruktansvärda illamåendet! Och hoppas alla slipper det!
Jag är 26 år, bor i Sthlm med min man. Det är första barnet. Jag slutade med p-piller i maj men vi försökte inte seriöst då eftersom jag tänkte att det kanske dröjer innan ÄL kommer igång osv. Försökte däremot räkna ut ungefärlig ÄL i juni och det lyckades på första försöket :) Får hoppas att det håller sig den här gången och inte blir MF igen.
Själv då? Bor, ålder osv.
Hej!
Kanske joinar er idag eller snart!
Bim var i tors-lör så nu är jag ganska sen.
Spännande!
Carro: hur gick det igår?