• marie 1983

Bf mars 2015

Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)

• Svar på tråden Bf mars 2015
  • jessi84
    mylittleponny skrev 2014-07-15 18:10:24 följande:

Hej jag väntar mitt 3e barn har bf 17 mars 2015

Vi har redan berättat för barnen och familjen. Är ju lika bra utifall man mår dåligt framöver

Hittills har jag kunnat tränat som vanligt och inte mått illa eller dåligt alls. Jag hoppas det håller i sig

Någon annan som bor örebro län ? Jag bor några mil utanför .

Jag bor i örebro =) du då?

Ålder?
  • carro90
    Tjollahopp skrev 2014-07-15 17:58:04 följande:
    Oj vilken dag!!! Skönt att allt såg bra ut!!! : )

Bor du förresten i hbg??? :)
    Tjollahopp skrev 2014-07-15 17:58:39 följande:

Carro90.... Har värken släppt nu??

Ja, det va en fullspäckad dag! Nä, bor inte i/runt Hbg. Bor vid Båstad, på södersidan :) Antar att du bor i hbg med omnejd? 

Nja, jag hade ont innan besöket o lite efter, är inte riktigt säker på var jag har ont just nu! Är trött och har liksom "ont" i hela kroppen efter all den negativa stressen efter dagens påfrestning... 

• Nallebjörnis
    Evening primrose skrev 2014-07-15 15:25:43 följande:

Håller mina tummar för revenge sen juli 2012!!

Hoppas detta är en sticky!

Grattis
    *Michaela Victoria 091216*
  • nielsen

Go kväll alla!

Jag la till denna tråd i favoriter då jag väntar mitt tredje barn med bf i mars..

Har en 8 åring med snabb förlossning och en störtförlossning okt-12 i bagaget :))

• Nallebjörnis
    nielsen skrev 2014-07-15 21:02:02 följande:

Go kväll alla!

Jag la till denna tråd i favoriter då jag väntar mitt tredje barn med bf i mars..

Har en 8 åring med snabb förlossning och en störtförlossning okt-12 i bagaget :))

Välkommen
    *Michaela Victoria 091216*
  • jessi84
    ImseVimseSpindel skrev 2014-07-15 21:59:20 följande:

Ja, jag bor i Örebro:)

Kul med någon härifrån =)

Hur gammal är du?

1:a barnet?
  • CathrinK

Hej, jag plussade för 5 dagar sedan, mitt andra barn. Har en dotter på 2 år hemma. Enligt mina egna beräkningar har jag BF 19 mars. Har mått småilla tillochfrån men inga kräkningar än (pepparpeppartaiträ). Kräktes några veckor med min dotter.
    Brösten känns svullna och även min mage är svullen, ser ut att vara i minst v 16 iaf. Men det är omöjligt att det syns än, är bara väldigt svullen.
    Hade ett mf för ganska exakt 3 år sedan ( innan min dotter ) så jag är väldigt orolig att det ska hända igen. Men hoppas att allt går vägen och att allt kommer vara bra sen.
    Någon som bor nära Trollhättan? (Göteborg)Glad

• Prill86
    cathrinkarlsson skrev 2014-07-15 22:32:18 följande:

Hej, jag plussade för 5 dagar sedan, mitt andra barn. Har en dotter på 2 år hemma. Enligt mina egna beräkningar har jag BF 19 mars. Har mått småilla tillochfrån men inga kräkningar än (pepparpeppartaiträ). Kräktes några veckor med min dotter.

Brösten känns svullna och även min mage är svullen, ser ut att vara i minst v 16 iaf. Men det är omöjligt att det syns än, är bara väldigt svullen.

Hade ett mf för ganska exakt 3 år sedan ( innan min dotter ) så jag är väldigt orolig att det ska hända igen. Men hoppas att allt går vägen och att allt kommer vara bra sen.

Någon som bor nära Trollhättan? (Göteborg)

Grattis! Jag bor i Vänersborg så nära. Väntar mitt första som enligt egna beräkningar kommer 13/3. Min mage är oxå sjukt svullen, men ngn sa till mig att det kan bl.a. vara tarmpaketet som svullnar. Längtar dock tills det syns på riktigt så man faktiskt förstår vad som är på g liksom
Svar på tråden Bf mars 2015