Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hej jag väntar mitt 3e barn har bf 17 mars 2015
Vi har redan berättat för barnen och familjen. Är ju lika bra utifall man mår dåligt framöver
Hittills har jag kunnat tränat som vanligt och inte mått illa eller dåligt alls. Jag hoppas det håller i sig
Någon annan som bor örebro län ? Jag bor några mil utanför .
Carro90.... Har värken släppt nu??
Ja, det va en fullspäckad dag! Nä, bor inte i/runt Hbg. Bor vid Båstad, på södersidan :) Antar att du bor i hbg med omnejd?
Nja, jag hade ont innan besöket o lite efter, är inte riktigt säker på var jag har ont just nu! Är trött och har liksom "ont" i hela kroppen efter all den negativa stressen efter dagens påfrestning...
Håller mina tummar för revenge sen juli 2012!!
Hoppas detta är en sticky!
Go kväll alla!
Jag la till denna tråd i favoriter då jag väntar mitt tredje barn med bf i mars..
Har en 8 åring med snabb förlossning och en störtförlossning okt-12 i bagaget :))
Go kväll alla!
Jag la till denna tråd i favoriter då jag väntar mitt tredje barn med bf i mars..
Har en 8 åring med snabb förlossning och en störtförlossning okt-12 i bagaget :))
Ja, jag bor i Örebro:)
Har ni någon hemlig FB grupp?
Ja, jag bor i Örebro:)
Hej, jag plussade för 5 dagar sedan, mitt andra barn. Har en dotter på 2 år hemma. Enligt mina egna beräkningar har jag BF 19 mars. Har mått småilla tillochfrån men inga kräkningar än (pepparpeppartaiträ). Kräktes några veckor med min dotter.
Brösten känns svullna och även min mage är svullen, ser ut att vara i minst v 16 iaf. Men det är omöjligt att det syns än, är bara väldigt svullen.
Hade ett mf för ganska exakt 3 år sedan ( innan min dotter ) så jag är väldigt orolig att det ska hända igen. Men hoppas att allt går vägen och att allt kommer vara bra sen.
Någon som bor nära Trollhättan? (Göteborg)
Hej, jag plussade för 5 dagar sedan, mitt andra barn. Har en dotter på 2 år hemma. Enligt mina egna beräkningar har jag BF 19 mars. Har mått småilla tillochfrån men inga kräkningar än (pepparpeppartaiträ). Kräktes några veckor med min dotter.
Brösten känns svullna och även min mage är svullen, ser ut att vara i minst v 16 iaf. Men det är omöjligt att det syns än, är bara väldigt svullen.
Hade ett mf för ganska exakt 3 år sedan ( innan min dotter ) så jag är väldigt orolig att det ska hända igen. Men hoppas att allt går vägen och att allt kommer vara bra sen.
Någon som bor nära Trollhättan? (Göteborg)