Bf mars 2015
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Hejsan ja plussade igår har Bf omkring 1/3 är det fler så kan vi följas åt :)
Alla ni som besväras av illamående och kräkningar. Hur fungerar det att jobba för er del? Igår kväll började jag må riktigt illa och har kräkts flera gånger efter det. Har svårt att få i mig både mat och dryck. Jag har semester nu men börjar jobba igen den 4 augusti. Har svårt att tro att jag klarar av mitt arbete som är väldigt stressigt och tungt. Har inte fått tid förrän den 8 augusti hos barnmorskan. Hur gör ni andra? Kan man vända sig till sin husläkare för att ev. få medicin mot illamående? Någon som vet?
Efter ett par veckor av konstant, men väldigt lindrigt, illamående åkte jag på två riktiga skitdagar. Kräktes och mådde riktigt dåligt heeela tiden, och Postafen hjälpte inte ett dugg, jag blev bara komatrött (lika bra det, så kunde jag sova bort dagarna).
Idag mår jag jättebra, och jag hoppas att det är normalt att det svänger så, och att jag slipper illamåendet i fortsättningen.
Fick tid hos bm på måndag, då går jag in i vecka 9 :)
Hej!
Jag hoppar gärna in här, om det är ok?! Jag har också beräknad BF i mars 2015.... om jag inte har räknat helt fel.
Har fått tid hos BM för "samtalet" 5 augusti.
Kan fortfarande inte fatta att jag är gravid ![]()
Jag va prick 30 när jag gjorde kub på första barnet. Och valde inte att göra det pga av risker utan såg det som en extra chans att få se det lilla pyret typ <3
Nu är jag 31 och tänker göra det även denna gång :)
Jag åt både lergigan Comp och primperan de sista månaderna av förra grav. Men är primperan verkligen receptfritt?
Jag va prick 30 när jag gjorde kub på första barnet. Och valde inte att göra det pga av risker utan såg det som en extra chans att få se det lilla pyret typ <3
Nu är jag 31 och tänker göra det även denna gång :)
Jag åt både lergigan Comp och primperan de sista månaderna av förra grav. Men är primperan verkligen receptfritt?
Vad kul! Vilken barnmorskemottagning har du valt? Jag tänkte ringa i morgon, men har noll koll på vilken jag ska välja :)
Verkligen dålig kombination ;) Jag har helt tappat aptiten och känt en otrolig trötthet hela dagen. Första dagen jag faktiskt känner några grav-symtom.