Junibebisar 2014
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Någon mers bebis som drar er i håret?
Isabelle tar gärna håret bak i nacken på mig och drar allt hon kan.... Aaaj!!
Här har vi dom senaste dygnen haft jäääättte problem att söva och få henne att fortsätta sova, är tänderna som kliar och oroar henne så igår strök ja flytande alvedon på tandköttet sedan somnade hon.
Nica åh jag blir oxå irriterad på sånt ja säger titta men inte röra :)
Här har vi dom senaste dygnen haft jäääättte problem att söva och få henne att fortsätta sova, är tänderna som kliar och oroar henne så igår strök ja flytande alvedon på tandköttet sedan somnade hon.
Vår tjej fick inte plats längre med vinterkläder så vi fick byta, och hon är super nöjd i bilen nu och kan titta ut och röra sig friare.
Vi valde en Britax Max Way, dom har extrapris på dom vid jägersros barnaffär gknappen
Kela haha njut medans du kan!
Isabelle har förvandlats till ett vaket monster som aaaaldrig vill sova och väcker mig 5-6 ggr per natt och imorse ville hon upp kl 06.30...
Igår sov hon 1.5 timme på fm och 10 min på eftermiddagen, och det tar oss ca tre timmar att natta henne.
Sömn är en lyxvara :)
Idag ska hon till sjukgymnasten sedan kör vi till Nova och tar en stor latte till mamman!!
Isabelle har förvandlats till ett vaket monster som aaaaldrig vill sova och väcker mig 5-6 ggr per natt och imorse ville hon upp kl 06.30...
Igår sov hon 1.5 timme på fm och 10 min på eftermiddagen, och det tar oss ca tre timmar att natta henne.
Idag ska hon till sjukgymnasten sedan kör vi till Nova och tar en stor latte till mamman!!
Kela jadu 3 gånger åt hon inatt, och två ggr fick jag vagga om henne bara så somnade hon, hon vägrar napp.
Hon går hos sjukgymnasten gör hon har en åkomma som heter Torticollis vilket gör att hon är svagare i vänster sidan, så vi har tränat en hel del sen hon föddes.
Hon har fått det då hon har legat trångt och i samma läge länge i magen.
Isabelle dricker vatten ur pipmugg efter vanlig mat, hon verkar gilla det.