Junibebisar 2014
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Kela hon har mollipect slemlösande sedan innan, han sa att det finns inget annat han kan erbjuda så vi fortsätter med det.
Axo oj är han lite kräsen :) min kusins barn vägrade burkmat så hon fick laga all mat varje gg..
Soffipropp smart liten kille :) det va en här igår och köpte vår baby säng, hon skulle ha om 8 veckor... Puuuh glad att det inte var jag :)
Vi längtar efter en liten till men just nu avvaktar vi lite då vi har sån sömnbrist så vi passar på att njuta av vår lilla stjärna
Ikväll har vår sessa somnat i sängen för första gången :) Jag la ner henne och satt och vaggade sängen lite, hade en hand på hennes mage och sa shhhhh typ miljoner gånger :) Lite gråt och skrik men mindre än vad jag väntat mig faktiskt :) Hoppas nu hon sover heeeela natten ;)
Ikväll har vår sessa somnat i sängen för första gången :) Jag la ner henne och satt och vaggade sängen lite, hade en hand på hennes mage och sa shhhhh typ miljoner gånger :) Lite gråt och skrik men mindre än vad jag väntat mig faktiskt :) Hoppas nu hon sover heeeela natten ;)
Vi sänkte sängen för ett par dagar sedan. Trodde det skulle kännas konstigt, men oj så mycket lugnare jag känner mig. Det var som att det blev en mer riktig säng för henne. Hon är långt från att kunna sätta sig upp själv, men rätt vad det är så listar hon ut det.
Ha ha ha snacka om att man är trötta föräldrar! Vi gick o la oss halv nio båda två igår :D
Ha ha ha snacka om att man är trötta föräldrar! Vi gick o la oss halv nio båda två igår :D
Hur gick nattningen igår?
Ska försöka mig på att få min lilla att somna i sin säng när hon är frisk. Dock svårare när dom stället sig upp så fort man lägger henne i sängen.
Jag lyckades hålla mig uppe till tio sen gav jag upp
Kela: enig i att man måste tro på det man gör själv och med sunt förnuft kommer man långt, men det är inte alltid lika lätt för alla att känna sig lika trygg på det man gör och då kan en bok med tips och råd vara bra.
Skönt att din bebis börjat lära sig att sova i sängen. Det blir så mycket bättre och mer sammanhängande sömn för bebisen då tror jag!
Kela: enig i att man måste tro på det man gör själv och med sunt förnuft kommer man långt, men det är inte alltid lika lätt för alla att känna sig lika trygg på det man gör och då kan en bok med tips och råd vara bra.
Skönt att din bebis börjat lära sig att sova i sängen. Det blir så mycket bättre och mer sammanhängande sömn för bebisen då tror jag!