sladdmamman skrev 2014-07-20 22:38:42 följande:
Är "bara" i v 35 men de senaste fyra dagarna har det börjat bli väldigt tungt. Orkar ingenting, svettas och känner mig grymt ofräsch hela tiden. Har en hel del flytningar och kan inte använda trosskyddför då får jag världens klåda. Det är tungt med andningen och jag får inte i mig tillräckligt att äta och dricka. Det som funkar någorlunda är vissa glassar, Ananassplit är favvo just nu, samt frappino espresso från espresso house. Blir dock proppmätt av väldigt lite. Blir yr och illamående av vätskebrist och får då i mig ännu mindre 
När jag ska (försöka) sova kan jag bara ligga i något slags framstupa sidoläge. Vaknar dock hela tiden pga smärta i hela bäckenregionen och måste vända mig vilket dessutom är skitjobbigt. Ligga på rygg är helt uteslutet, då får jag jättesvårt att andas och får hjärtklappning. Detta får jag också om jag sitter upp och lutar mig bakåt mot något.
Har precis avverkat fyra veckors semester och ska börja jobba imorgon igen. Spännande att se hur det blir
Hoppas verkligen att luftkonditioneringen funkar som den ska bara.... Får försöka kämpa på den här veckan och se vad bm säger på fredag.
Puh, så skönt att få gnälla av sig 
Ps Höll på att glömma klassikern, kissnödigheten och trycket neråt....
Puh! Ska du tillbaka till jobbet... :/ Lider med dig!
Jag hade turen att få gravidpenning för de de dagar som glappar mellan semester och tiden man får gå hem inför bf.
Känner igen den värken i bäckenet. Vaknar också och måste vända mig pga att det värker i den höften jag legat mot... Aj!