Inlägg från: Nostalgity |Visa alla inlägg
  • Nostalgity

BIM September 2014

Fast...hittills är min äl beräknad till 19/1... Min mens har inte kommit än så troligtvis har jag äl ännu senare än 19e. Så nu kan ni bli glada igen

eagle87 skrev 2015-01-09 22:20:31 följande:

Jag känner likadant :(

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • Nostalgity

Bim + 3 och mensen lyser med sin frånvaro. Jag är varm, mår illa och det sticker till i brösten ibland.

Men eftersom testet visade - igår, får jag väl lita på det? Då kan jag nog ta mig en grogg ikväll?

• Nostalgity

Rosa på pappret idag...yttepytte. Mensen som är på g antar jag...

Om jag räknar de lilla idag som mensens första dag så är det äl 24e Jan. Eller ska jag vänta tills den kommer igång ordentligt?

Lizzie09 skrev 2015-01-11 11:53:42 följande:

Hur har det gått för dig, Nostalgity?

• Nostalgity

Ja, jag var nästan också säker. Dumma kropp Meeeen, som sagt...ny månad! Dock kommer jag inte hålla koll på datum etc denna månad för vi vill inte ha ett oktoberbarn igen...vi har flickan den 6e okt och pojken den 12e okt. Så just denna månad kommer bli väldigt avslappnad. Vi kommer ju ligga på som vanligt (dvs när lusten faller på)...så de är ingen jättekatastrof ifall de inte tar sig nästa gång dottern var beräknad 21a okt. Sonen 27e sept. Så vi hade lite "otur" att få födelsedagar så tätt hehe

Pyret 85 skrev 2015-01-12 17:34:37 följande:

trist att mensen kom. Jag var nästan bombsäker på att du var gravid med alla dina symptom. Men kroppen kan ju luras som tusan. Nu hoppas vi på att ni får en oktoberbebis istället.

• Nostalgity

Ska enligt Appen ha äl på söndag. Men jag litar inte ett dugg på den så nu har jag klickat hem äl tester 14 st från mini-pris tester.se .Är jättenyfiken på NÄR i cykeln jag egentligen har äl.. Har tänkt beställa o ta reda på detta i flera månader nu... Men nu så, en gång för alla så ska jag inte längre leva i ovisshet

Ser detta med äl tester som en kul grej.

Tänkte testa 2 ggr per dag...det måste va lagom? Typ vid 10 och sen vid 20?

• Nostalgity

Suck!

Har som sagt äl på söndag enligt en app.

Så jag tänkte ju ta reda på om de stämmer, genom att jag beställt äl tester. Dom har inte kommit idag!

Så jag får dom antagligen på måndag.

Jag som hade sett fram emot att testa under helgen :-/

• Nostalgity

Tror fasiken att appen har rätt denna månad ang äl. Har ont i brösten oerhört mycket och det gör ont i ländryggen idag. Äl enligt Appen idag.

Skrev tidigare att jag helst inte vill bli gravid i just Jan månad pga att båda mina barn blev till i Jan och dom fyller båda i okt.

Pojken hade BF 27sept och flickan 21 okt. Meeen, så blev det ju inte.

Dock hade vi sex imorse! Blir jag gravid denna gång...är BF 17-18 okt. Haha vilket jag finner smått oroande men samtidigt komiskt.

Läst i flera artiklar att alla fertila kvinnor har en spec månad när dom är som MEST fertila, på året. Antar att min är Januari!

....detta var lite av mina söndagstankar.

• Nostalgity

Mina äl tester kommer antagligen imorgon haha

Vi har bara haft sex sent i natt å imorse, den senaste veckan...Pga mycket jobb. Snö-jour suger getpung hehe!

...nu är de bara att vänta för oss båda :-P

eagle87 skrev 2015-01-25 19:30:32 följande:

Ja har oxå äl idag, fick positiv igår, fjärde dagen irad vi har sex idag så hoppas som fan att de tagit sig. Våran bröllopsdag är 19 okt O de finns inget ja hellre önskar än en bebis i famnen på bröllopsdagen :)

Svar på tråden BIM September 2014