BIM September 2014
Va fan! Fick nyss inte gravid på clearblue digital.. Så tydligen vad det fetaste spökstrecket någonsin.. Fan
Va fan! Fick nyss inte gravid på clearblue digital.. Så tydligen vad det fetaste spökstrecket någonsin.. Fan
Fast du kanske ska testa med morgonturen istället? Brukar inte det ge mer tillförlitligt resultat? Hoppas testet visade fel
Men du har inte passerat bim än va? Och i vilket fall tycker jag också du ska testa imorgon bitti innan du blir helt nedslagen!
God morgon tjejer! Någon får gärna (tyvärr) flytta tillbaka mig till bim listan. Jag har tagit ett test nu på morgonen (ett från gravidkollen, inget testa tidigt) och det var negativt. Jsg ger inte upp förens mensen är här men tyvärr så var plussen på clearblue och testa tidigt från baby ir not spökstreck. Fan! Aldrig mer clearblues plus test! Jag känner mig lurad! Men än är jag inte på bim. :(
Men visst ser det ut som ett plus? Till och med sambon tyckte att den var solklar. Inte konstigt att man blir besviken. Jag ska lägga upp dagens test så får ni se :) 
Förresten.. Cb var inte spökstreck. Det är ett svagt, men självklart, plus. Så ge inte upp som sagt..
Dagens test :( 
Det här testet tog jag tillsammans med "plusset" på clearblue. Man ser ett svagt streck på denna också. Det är inte konstigt att jag trodde att jag var gravid. Det här är rfsu testa tidigt. Alltså taget på bim-4 äl+10. Jag förstår om ni inte ser, men det är ett streck till där. 
På den är det ett självklart plus ju! Har du tagit ett digital CB då? :)
Som sagt, solklart plus på cb, svagt på RFSU. Men ser inget på dagens.. Förhoppningsvis har inte ditt hcg ökat så pass att det kan mätas från 50mIu än.
Antingen väntar du till imorgon och tar nytt cb eller väntar till bim. Och tack för dina fina ord <3