Inlägg från: Malinbarre |Visa alla inlägg
  • Malinbarre

BIM September 2014

Så var jag tillbaka i en BIM-lista :( hade för bto veckor sen mitt 2a missfall i rad senaste halvåret. Första i vecka 10 och denna gång i vecka 8, efter att ha sett en liren bebis och ett hjärta slå :( usch! När är det vår tur?? Just nu väntar jag iallafall på att ägglossningen ska komma igång. Förra missfallet väntade jag på ägglossningen i två månader. Hoppas att den kommer igång fortare denna gång. Kör med clearblue äl-test med dubbel, har kommit så långt iallafall natt äl-testet visar en blinkande gubbe. HCG är tillbaka på normal icke-gravid nivå iallafall, skönt! Så nya tag! Lycka till alla!!!

• Malinbarre

Om någon snäll vill lägga in mig på listan så är trolig bim 27/9, Malinbarre, 27år, 1:a barnet, 1:a försöker efter 2:a missfallet i rad.

• Malinbarre
    mrshellstrom skrev 2014-09-08 00:44:21 följande:

Stor bautakram till dig! Kan förstå hur du känner dig, har själv gått igenom ett ma i v9 och ett mf nu i augusti.

hoppas det tar sig snart igen för er!

Tack fina du och stor kram tillbaka!! Inte lätt att behöva gå igen två på raken! Ne usch nu är det våran tur!! :) lycka till med testandet ;)
  • Malinbarre
    Pyret 85 skrev 2014-09-08 06:13:01 följande:

Beklagar sänder över en stor styrkekram

Tack fina du och en stor kram till dig med! Och vad skönt att din ägglossning äntligen kom! Jag håller mina tummar och tår för dig! <3 det är fan våran tur!
  • Malinbarre
    Beth1 skrev 2014-09-08 07:15:44 följande:

Vad hemskt att gå igenom! hade ni gjort vul innan då? Hoppas att det tar sig snabbt igen nu och stannar!

Ja :( vi såg ett hjärta som slog, dock tillbaka flyttad en vecka då och hcg som inte riktigt steg som det skulle, men man hade ju hopp! :( tack <3
  • Malinbarre
    ronja111 skrev 2014-09-08 09:26:10 följande:

Beklagar verkligen!

Stoooor kram!

Håller tummarna för dig!

Tack så jätte mycket! Och stort lycka till för er också! <3
  • Malinbarre
    LGB87 skrev 2014-09-08 07:09:35 följande:

Testade imorse, ett svagt streck - men visst är det ett streck?

Solklart plus :D grattis!!!!
  • Malinbarre

Finns det någon som vill lägga till mig på listan? :) 27/9, Malinbarre, 27år, 1:a barnet, 1:a försöket efter 2:a missfallet i rad.

• Malinbarre
    mrshellstrom skrev 2014-09-09 16:35:28 följande:

Tog ett nytt test precis (annat märke) och det visar också plus! Jeaj! :) gravid direkt efter förra mf.

Hoppas så att det lilla pyret vill stanna denna gång!

Tack för ni finns och stöttar! Grattis allihop med plus och en stor lyckospark till er som försöker!

Åh stort grattis!!!! Hoppas jag också får bli gravid direkt efter mitt missfall!! Åh jag hoppades verkligen på er!! :D
  • Malinbarre
    Bebben84 skrev 2014-09-10 16:56:54 följande:

Vad tror ni? Kan jag ta ett digitalt test nu på kvällen?

Grattis till ett jätte fint plus! Och jag hade mycket svagare test när jag tog mitt första digitala förra graviditeten och med ditt plus så kommer du absolut få gravid på digitalt :) vilken lycka!
Svar på tråden BIM September 2014