BIM September 2014
Oj, syntes dåligt :) men det är positivt :)
Oj, syntes dåligt :) men det är positivt :)
Var hemma på lunchen och fick Gravid 1-2 på digitalt! Tog till och med två för att det var så overkligt. Eller tre men det första råkade jag trampa på så att det inte visade något när jag backade in i badrummet för att jag var så nervös för att se. Haha. Sambon fick cykla och handla nya. :)
Laddade ner en gravidapp som enligt första dagen på sista mensen 7 sept säger att bf är 14 juni. Du då?
Grattis till alla plus!!
Är det nån som plussat som börjat nysa massa innan eller strax efter plusset?
precis innan du plussat eller efter? :D
Vill någon ändra? Jag har bf den 13 juni :)
Visst är det väl ett plus?? 
Ja absolut! :) Grattis! När är BIM?
Jag förstår er fullt! <3 Jag känner likadant! "What?" Ja, det gör jag! I 8 månaders tid nu har jag fått höra "du kan ju iallafall bli gravid!" Ja men va fan gör det om min jäkla kropp inte kan behålla graviditeten? Jag är gravid, igen, tror ni jag skuttar av glädje? Nej :( tyvärr! Jag tänker, jahap, en månad till det här året som jag slipper mens.. Så jag förstår er så jäkla mycket! Och jag vill inget hellre än att alla, ALLA, ska få bli gravida och få efterlängtat liten Gounge! Mer än någonting annat! Och jag är en av dom! En som längtar med hela din kropp och själ efter att få hålla sitt hjärta i famnen <3 jag får skuld känslor över att jag "lätt" blir gravid, men har jag lätt att få barn för det? Nej :( så klaga på hur mycket ni vill! Be inte om ursäkt för det! För ingen, INGEN ska behöva be om ursäkt för att vilja ha barn! Det är det mest naturliga som finns! Men varför funkar det inte? :( jag håller mina tummar och tår för er alla, på samma sätt som att jag håller mina tummar och tår över att inte behöva gå igen en så stor besvikelse igen. 3 graviditeter på 8 månader.. Det är fan skamligt !
Vet de varför du haft missfall *flera? Du kanske skulle behöva få ngn hjälp på traven för att få behålla fostret. Det finns ju de som behöver äta trombyl pga upprepade missfall. jag har benägenhet för att utveckla proppar och får således äta trombyl och ta fragmin sprutor så jag ej får igen under grav. Funkade utmärkt andra grav och hjälpte mig att få en normal grav till skillnad mot min första som allt var knas med proppar*flera och en bebis med undernäring som det kunnat gå riktigt illa med. Lycka till med din graviditet och nu håller vi tummarna för dig!