Inlägg från: Malinbarre |Visa alla inlägg
  • Malinbarre

BIM September 2014

SecretlyMe skrev 2014-09-20 18:01:25 följande:

Haha omg köpte hem 5 grav-tester nu.. Ändå säger jag jämt att jag ska lita på tempen :) fick med en sticka gratis vid min förra beställningen och så även nu. Har alltså 7(!) tester till denna omgång haha. Då kan jag börja testa på äl+5 :p

Haha 7 är lite ;) själv har jag 15 st hemma :D
  • Malinbarre
    Manelma skrev 2014-09-20 19:33:37 följande:

Nu kunde även maken se och hålla med om att det ökat i färg och syns två streck. Så nu vågar jag kalla mig för gravid.

Åh vad roligt! Grattis!!
  • Malinbarre
    Fiiaaa skrev 2014-09-21 04:58:14 följande:

Det var nog inget spökstreck igår trots allt. Lycklig lycklig lycklig <3

Grattis!! Vilka fina plus! :D
  • Malinbarre

Äl+1 idag, molvärken fanns där igår men inget idag! Räknar att äl var igår. Kan någon byta datum på mig bara? Bim 4/10 istället för 5/10 :)

• Malinbarre
    carolinheiner skrev 2014-09-23 07:40:09 följande:

OMG!! BIM +2 idag :) har nog inte fattat de ännu :) men visst fan e ja gravid :)

Grattis :)
  • Malinbarre
    Fian88 skrev 2014-09-23 06:35:10 följande:

Jag tror jag är gravid!!! Tog ett RFSU-test nu när jag gick upp och där är ett svagt svagt sträck (gick inte att få med på bild), har aldrig varit med om att RFSUs test har visat spök men vågar nog inte ta ut nått i förskott än! Vad tror ni, kan jag ta ett digitalt imorgon bitti? Det borde ju visa gravid 1-2 om jag nu är det.

Ta ett nytt i eftermiddag annars :) varje gång jag har fått svagt på rfsu så har jag fått gravid på digitalt :)
  • Malinbarre

Kanske vi skulle starta en ny tråd för bara bim/bf så finns den nyaste uppdatering där och vi slipper leta 30 sidor bakåt? Jag kan göra en om ni tycker att det är okej?

• Malinbarre
    knaappeen skrev 2014-09-24 09:58:05 följande:

10 dagar är den, varierat mellan 10-11 har en kort cykel på 23 dagar.

Mitt tips är att du börjar med progesteron mellan äl-mens för att förlänga din lutealfas! :) underlättar för dig att bli gravid :)
  • Malinbarre
    Carerra skrev 2014-09-25 09:56:05 följande:

Och där kom plötsligt mensen. Tror jag låser in mig och grinar en stund. Eftersom jag hade utslag på ÄL test 13 & 14 så innebär ju det här att jag har en luteal fas på 10-11 dagar. Innebär det här ett problem kanske? Så less man blir..

Jag vet inte om det var dig eller någon annan jag tipsade till, tipsar igen isåfall! :) om jag var du så skulle jag köpa progesteron och börja med det mellan äl-mens :)
Svar på tråden BIM September 2014