Inlägg från: Malinbarre |Visa alla inlägg
  • Malinbarre

BIM September 2014

namnlös123 skrev 2014-10-23 20:17:50 följande:

Jag fick plus igår och testade med CB digitala på eftermiddan idag och de visade gravid 1-2 och jag har inga symtomer alls för att jag skulle vara gravid . Så nog ska man hålla hoppet uppe även fast man inte har några symtomer :) Lyckospark till alla som kämpar och försöker ! .

Grattis! :)
  • Malinbarre
    josephiine skrev 2014-10-24 01:20:46 följande:
    Jo lite klokare blev jag :) tack så mycket! Men det är inte första gången testet använts, tjejen före mig har använt 3 av stickorna.. ??
    Fick din vän Max fertilitet då? En fast smiley? :)
  • Malinbarre
    josephiine skrev 2014-10-24 09:56:14 följande:
    Hon är en okänd människa jag haft kontakt med på ett forum på ifokus, och jag tror hon har fått fast smiley. Hon är iallafall gravid nu och därför fick jag testen :)
    Då är det ingen fara :) då börjar den om och mäter dina hormon istället. Hur har det gått? :) jag gillar dessa jätte mycket, jag blev gravid med hjälp av dessa i juli :) och hoppas på dom igen, men bara blinkande smiley hittills.
  • Malinbarre
    josephiine skrev 2014-10-25 11:17:52 följande:
    Blinkande gubbe idag också... :(
    Samma här! Men jag har börjat testa vid lunchtid istället (efter jag fått första östrogen-höjningen). Starkare idag iallafall, får se om det blir positivt imorgon.
  • Malinbarre

Äntligen fick jag utslag på äl-test igår! Nytt bim den 11/11 om någon fin människa kan byta i bim-listan :)

• Malinbarre
    NILE90 skrev 2014-10-29 15:59:17 följande:

Jag gjorde ju såklart ett test nu på eftermiddagen, och jag gravid! Såååå sjukt! phpv4v76595127.jpg

Grattis :)
  • Malinbarre
    Ellonbellon skrev 2014-10-30 05:57:48 följande:

Herregud....???? 17e gången gillt????

Grattis :)
  • Malinbarre

God morgon! :) Är på äl+2, vi har fått till det bra denna äl och det känns jätte bra! Sex på dag 17,18,19,21,22 och äl på dag 22. Började med crinone igår och har kört med clearblues glidmedel varje gång vi har haft sex :) håller tummarna för alla!

Svar på tråden BIM September 2014