Inlägg från: Malinbarre |Visa alla inlägg
  • Malinbarre

BIM September 2014

SecretlyMe skrev 2014-10-31 12:05:47 följande:
    Hoppas!! Nu är det din tur :)
    Men detsamma!!! Håller tummar och tår! :)
  • Malinbarre
    eagle87 skrev 2014-11-01 11:28:14 följande:

Nu har jag äntligen haft ägglossning. Så bim den 14/11. Sista försöket innan pergotime. Fan va jag hoppas. Min man fyller år 9/11 har drömt hela året att kunna ge han detta i födelsedagspresent. Så 27 år 7 försöket första barnet.

Håller tummarna!!! Det är er tur nu!
  • Malinbarre
    Vickylee skrev 2014-11-03 08:14:54 följande:

Hej tjejer! Har följt er lite vid sidan av och vill först säga grattis till alla plus!!

Behöver lite hjälp att tolka ett gravtest jag tog imorse. Har ökat kontrasterna på det. Är på äl+10 idag, och har en stadig tempökning sen äl! Tacksam för hjälp :) phpbGrCfP89309.jpg

Jag råder också dig till att ta ett annat test också :) visst det syns något men för att vara helt säker :) håller tummarna!
  • Malinbarre
    Pyret 85 skrev 2014-11-04 10:51:41 följande:

Här har jag börjat blöda lite. Har åkt hem från jobb och försöker få tag i min BM. bläääää

Nej nej nej!! Hoppas hoppas verkligen att det är en ofarlig blödning!! Jag håller hårt mina tummar och tår för er!! <3
  • Malinbarre
    Pyret 85 skrev 2014-11-04 14:50:06 följande:
    Då ska jag bara i v. 5+4. Just mensvärken i samband med blödningen oroar mig. Hade jag bara haft blödningen ensam så hade jag inte varit lika orolig.
    Då kan det ju faktiskt vara därför du får 2-3 (+ att det inte är morgonurin :)) jag skulle absolut räkna från äl och inte första dagen på mensen! :) i detta fall är det ju bättre att du är i 5+4 :) håller tummarna!
  • Malinbarre
    Pyret 85 skrev 2014-11-04 21:49:06 följande:

Mf är ett faktum nu. Blöder så mycket och har fruktansvärt ont.

Nej :( beklagar verkligen fina du!! <3
  • Malinbarre

Jag undrar om någon vill se och analysera mitt graviditetstest eller om det inte är då intressant?

• Malinbarre

Jag lägger in morgondagens istället, svagt svagt syns det, som dock blivit starkare sedan imorse. Men ni kommer troligtvis bara säga att det är grått :) hoppas det syns bättre imorgon och att det blivit starkare. Är bara på äl+9 så det är ju 5 dagar kvar till bim så :)

Svar på tråden BIM September 2014