Inlägg från: Malinbarre |Visa alla inlägg
  • Malinbarre

BIM September 2014

eagle87 skrev 2014-10-03 09:52:20 följande:

Malinbarre: jobbigt men tror ändå du kan vara gravid, de va ju jätte tydligt på cb.. O cb är inte kända för spök...

Ja vet inte när ja har bim är på dag 21 o har fortf inte haft äl. De senaste 2 cyklarna har äl kommit runt dag 30. Vet någon om sen äl gör så chansen att bli gravid blir lägre? Typ att ägget är sämre kvalité? Har lämnat blodprov idag o ska göra de nu på dag 28 o dag 35 igen för o se om äl skett.

Tack för ditt pepp <3 och ang din äl så skulle jag aldrig blivit gravid heller :) båda mina tidigare graviditeter så har jag haft äl mellan dag 21-27 så det är inte negativt :) och OM jag nu är gravid så hade jag äl på dag 27.
  • Malinbarre
    NILE90 skrev 2014-10-03 10:00:01 följande:

Du får nog ett start plus när du har passerat BIM ska du se :) 

Tack fina du, man kan ju hoppas :) <3
  • Malinbarre
    Zora skrev 2014-10-03 10:09:07 följande:

Ja alltså jag skulle ju också tolka det där som positivt. Konstigt att du får neg på de andra? Jag skulle vänta till måndag och ta ett till test då (om ingen mens kommit) för CB brukar väl inte visa falskt positivt?

Jag testar nog i helgen :) vill ju veta eftersom jag ändå har fått "positiva"test :) tar ett trst nu varje morgon tills mensen kommer. Jag har tyvärr en extrem huvudvärk och nackvärk sedan 2 år tillbaka och äter starka värktabletter som inte är förenade med graviditet och måste därför veta så fort som möjligt om jag är gravid :)
  • Malinbarre
    Malinbarre skrev 2014-10-03 10:00:08 följande:

Tack för ditt pepp <3 och ang din äl så skulle jag aldrig blivit gravid heller :) båda mina tidigare graviditeter så har jag haft äl mellan dag 21-27 så det är inte negativt :) och OM jag nu är gravid så hade jag äl på dag 27.

Om sen äl gjorde det svårt att bli gravid alltså :)
  • Malinbarre

Jag var aldrig gravid. Känner mig jätte lurad. Nedstämd som fan kan man säga. Jävla skit test. Ska aldrig mer testa clearblue. :( "bättre lycka nästa gång" som man hatar att höra..

• Malinbarre
    Pyret 85 skrev 2014-10-04 09:47:13 följande:

ditt test som var så tydligt. hur är det möjligt? Har du testat med fler test?

Säkert 10st :( vissa visar kanske en svagt svagt antydan till positivt men troligtvis bara inbillning. Inget test visar egentligen gravid. Bim imorgon och jag tror faktiskt att det inte tog sig denna gång :(
  • Malinbarre
    NILE90 skrev 2014-10-04 10:08:58 följande:
    Men va faaaan, vilken otur vi alla har med våra test denna månad. :(
    Skit månad att testa på :( <3
  • Malinbarre
    NILE90 skrev 2014-10-04 10:40:35 följande:

Ser ju något på det testet också...men den kan inte vara så att det är rester kvar från ditt MF då? För du fick väl ett förra månaden? :(

Nej det är det inte :) så mycket vet jag, jag testade negativt en vecka efter missfallet och har sett på ultraljud att allt var ute :) så rester är det inte. Tack ändå :)
Svar på tråden BIM September 2014