Inlägg från: Nostalgity |Visa alla inlägg
  • Nostalgity

BIM September 2014

Borde börja må illa om en vecka isf. :-P

SecretlyMe skrev 2015-01-26 20:57:31 följande:

Har ni haft sex vid äl så är det bra, sen är det ju (uppenbarligen) mycket annat som ska spela in för att spermien ska träffa ägget. Men ni har, tycker jag, haft sex vid rätt tidpunkt! Kanske att ni skulle haft fredagen oxå, men nu håller jag mina tummar för att detta försök lyckas! :)

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • Nostalgity

Tack för alla dina svar förresten guld värt för mig!

SecretlyMe skrev 2015-01-26 20:57:31 följande:

Har ni haft sex vid äl så är det bra, sen är det ju (uppenbarligen) mycket annat som ska spela in för att spermien ska träffa ägget. Men ni har, tycker jag, haft sex vid rätt tidpunkt! Kanske att ni skulle haft fredagen oxå, men nu håller jag mina tummar för att detta försök lyckas! :)

• Nostalgity

Ni som har erfarenhet...

Någon som gått runt å varit öm runt stockar/livmodern dygnet runt i flera dagar efter äl?

Känns som om.. Ni vet när mannen varit uppe å petat på livernodertappen med penis vid samlag?

Sådan känsla har jag ihållande.

• Nostalgity

Ska testa på Onsdag, äl + 10.

Mår bra jag med . Lite gasig i magen och uppsvälld bara. Brösten ömmar på ett molande sett också.. Men det kan vara den förbannade bhn som trycker för mycket

Astrött är jag, men de är nog för att jag varit uppe sen 02;30 och torkat kroppsuppkastningar. Dottern magsjuk.nu

• Nostalgity

Tack

Letar inte symptom lr tänker påt alls. Vet ju hur de va förra månaden..

Det sticker å drar och molar.... Är supertrött idag också, trots att jag sov 9 timmar inatt.

Men, jag tänker inte påt lr hoppas sådär intensivt.vore ju kul om det blev ett plus.. . Men en våg av oro sköljde över mig plötsligt idag...hur blir de med framtiden..., med tidigare barn, boende etc? Vi måste flytta inom 2 år. Har inte hittat rätt hus än heller :-/

Just nu bor vi för litet. Har lätt panik över hela grejen.

SecretlyMe skrev 2015-02-01 11:12:04 följande:

Hoppas på plus :D

• Nostalgity

Hejsan! Jag tänker inte avslöja när denna bild är tagen lr om det ens är jag . Har bara en tanke som följt mig ett tag nu.. ser denna mage gravid ut lr fluffig?
  • Nostalgity

Imorgon bitti är det test-dag för mig

Jag mår illa!

Men kan va efterdyningar av magsjukan som härjade här i lördags. Dock är alla friska å sådär nu o har varit sen söndags morgon...

• Nostalgity

Blir så glad över att höra om alla graviditeter och nedstämd över saker som inte riktigt vill gå ens väg.

Jag svarar inte oftast på de ni skriver, det beror på att jag inte har erfarenhet av de ni skriver lr också inte vet vad jag ska skriva? Jag blir otroligt påverkad av era historier, men att tala om lr skriva om känslor är något nytt för mig...har aldrig vetat vad jag ska skriva när någon berättar nå sorgligt? Alla meningar som ploppar upp i mitt huvud låter som otroligt slaskiga clyschor och de är inte jag.. Vill förklara mig så ni inte tänker att jag är en självupptagen människa etc

• Nostalgity

Ja, jag testade...dock med ett test jag aldrig litat på. Kunde ana nå svagt men vill inte bygga upp hoppet i onödan o analysera det, så efter 20 min slängde jag det.

Tänker vänta ut mensen nu. Beräknas komma på söndag ????

eagle87 skrev 2015-02-04 21:37:31 följande:

Nostagility har du testat?

• Nostalgity

Vi är på samma dag och vi har samma symptom också dessutom. Dock tror jag det är mens här på g iaf.

eagle87 skrev 2015-02-06 15:23:21 följande:

Bim-2 jätte trött molvärk Som kommer O går huvudvärk O öm på sidan av brösten. Vågar knappt hoppas.

Svar på tråden BIM September 2014