• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Pyret 85

Min temp gick upp 0,4 grader. Har ju iofs varit lite struligt med sömnen i natt.

• SecretlyMe

Du, min temp har varit en jojjo så går inte förutse haha. Den ligger mellan 36.8-37.2 hela tiden. Lägsta jag hade var 36.6 och det var på äldagen.

NILE90 skrev 2014-09-28 06:56:32 följande:

Se, hoppet är inte ute än! Implantationsdipp tidigare kanske? Min temp är fortfarande hög, 37,00 idag. Men då tog jag den 1,5h senare än vanligt. :)

• Pyret 85

Mensvärk igen, dock snäppet mildare än igår för då var det förjävligt. Igår hade jag också långa strängar av genomskinliga flytningar, dock bara när jag var på toa. Någon som haft liknande eller vet varför kroppen beter sig såhär?

• SRMmamma87

Fy fan. Ledsen idag

Bara så trött på att vänta. På att inte veta. På att hoppas och sedan få känslan av att kroppen sviker när man får mens. Denna månaden har vi gjort allt vi kan göra. Sexat varannan dag och sedan flera dagar i rad runt ÄL. Har kort mellan äl och mens (snittar på 9 dagar, med längsta på 14 sedan vi började försöka) så det känns också blä. Idag troligen på ÄL+8. Tittat på grafer som säger att hcg inte brukar vara mätbart förrän mellan 14-20 dagar efter äl. Så less

Bläääää

• SecretlyMe

Jag känner med dig.. Jag går igenom samma sak. Har känslan av att mensen kommer när som helst och blir oxå smått nedstämd när man läser att hcg inte är mätbart ännu. Och ändå är det ingen tröst när man får negativt på test.

Ville bara säga att du inte är ensam om att vara ledsen idag. Idag känns förjävligt, med tanke på att jag tidigare fick blodstrimmor på pappret..

Kram till dig.

SRMmamma87 skrev 2014-09-28 12:16:23 följande:

Fy fan. Ledsen idag

Bara så trött på att vänta. På att inte veta. På att hoppas och sedan få känslan av att kroppen sviker när man får mens. Denna månaden har vi gjort allt vi kan göra. Sexat varannan dag och sedan flera dagar i rad runt ÄL. Har kort mellan äl och mens (snittar på 9 dagar, med längsta på 14 sedan vi började försöka) så det känns också blä. Idag troligen på ÄL+8. Tittat på grafer som säger att hcg inte brukar vara mätbart förrän mellan 14-20 dagar efter äl. Så less

Bläääää

• SecretlyMe

Så hade jag denna cykel. Mensvärkskänslan alltså. Vet inte varför dock..

Pyret 85 skrev 2014-09-28 11:17:45 följande:

Mensvärk igen, dock snäppet mildare än igår för då var det förjävligt. Igår hade jag också långa strängar av genomskinliga flytningar, dock bara när jag var på toa. Någon som haft liknande eller vet varför kroppen beter sig såhär?

• Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2014-09-28 12:29:49 följande:

Så hade jag denna cykel. Mensvärkskänslan alltså. Vet inte varför dock..

hm skumt. jaja.. flytningarna har fortsatt idag också. När jag kissat klart hänger där liksom en lång flytning från härligheten på typ 8-10 cm.. förlåt om jag är ingående. kanske pre-äl flytningar eller nått. vad vet jag.
  • SecretlyMe

Ingen aning..

Pyret 85 skrev 2014-09-28 12:40:30 följande:

hm skumt. jaja.. flytningarna har fortsatt idag också. När jag kissat klart hänger där liksom en lång flytning från härligheten på typ 8-10 cm.. förlåt om jag är ingående. kanske pre-äl flytningar eller nått. vad vet jag.

• Zora
    Pyret 85 skrev 2014-09-28 12:40:30 följande:

Nu vet jag inte vilken dag i cykeln du är på, men man kan ju ha älflytningar upp till en vecka (kanske ännu längre?) innan äl, så jag gissar på att det är äl flytningar du har. Vet att jag själv vissa månader märker av dem långt innan äl och vissa månader (som nu) har jag inte sett röken av dem trots att äl med stor sannolikhet var igår (lär se på tempen om 2-3 dagar om äl var igår)
  • Fia90

På ÄL+9 idag och sån värk i magen och ljumskarna. Gör inte liksom ajaj-ont utan mer bara värker och maler runt enerverande. Så går bara och väntar på mensen nu, lika bra att inte förvänta sig för mycket än, har nämligen haft första ägglossningen på 4 år nu, så vågar verkligen inte tro att det tagit sig för vi hade dessutom bara sex dagarna innan pos äl-test för vi var i väg med familjen i samma hotellrum hela helgen från pos äl-test. Så hoppet är litet men klart det finns förstås.

Svar på tråden BIM September 2014