• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Pyret 85
    Zora skrev 2014-09-28 14:48:08 följande:

Nu vet jag inte vilken dag i cykeln du är på, men man kan ju ha älflytningar upp till en vecka (kanske ännu längre?) innan äl, så jag gissar på att det är äl flytningar du har. Vet att jag själv vissa månader märker av dem långt innan äl och vissa månader (som nu) har jag inte sett röken av dem trots att äl med stor sannolikhet var igår (lär se på tempen om 2-3 dagar om äl var igår)

Jag är på dag 9 så det är ju egentligen inget konstigt om jag har flytningar nu då ÄL brukar ske dag 15 ca. Blev bara lite chockad att det kom så snabbt efter mensen. Mensen slutade ju i torsdags och så kom dessa "symptomen" igår. Hoppas min cykel rättat till sig nu.
  • NILE90

Har haft ont i ryggen hela dagen, på samma ställe som jag brukar ha när jag har mensvärk. Och höfterna ska vi inte prata om. Ont ont. :(

Förkyld som tusan också, så jag orkar inte ens tänka på symptom för bebis.

• Pyret 85
    NILE90 skrev 2014-09-28 15:42:15 följande:

Har haft ont i ryggen hela dagen, på samma ställe som jag brukar ha när jag har mensvärk. Och höfterna ska vi inte prata om. Ont ont. :(

Krya på dig!
  • SecretlyMe

Vi har liknande symtom, men jag har iaf sluppit förkylningen. Krya på dig!

NILE90 skrev 2014-09-28 15:42:15 följande:

• Nhv
    gabriellap skrev 2014-09-27 23:42:08 följande:

Nu är jag på bim+3 och ingen mens ännu ,ska ta ett test på onsdag morgon om inte mensen kommit innan dess:) hur går det för alla andra på bim nu i dagarna :)?

Vi är på samma bim! :) Hade som mensvärk igår och i förrgår men inget idag. Och brösten har varit ömma i 3 dagar nu. Men ingen mens i sikte. Tänkte testa på tisdag ja :) Hur ser de ut för dig?
  • namnlös123

På bim +10 igår kom mensen, känns förjävligt nu när jag verkligen trodde jag var gravid denna gång :( , aldrig varit med om detta att mensen varit så sen . Tung dag, men är "bara" att invänta oktober/november nu :/ . Och ingen aning om när jag har äl nu eftersom cykeln blev så lång och jag inte känner av äl :( .

• Pyret 85
    namnlös123 skrev 2014-09-28 17:40:40 följande:

På bim +10 igår kom mensen, känns förjävligt nu när jag verkligen trodde jag var gravid denna gång :( , aldrig varit med om detta att mensen varit så sen . Tung dag, men är "bara" att invänta oktober/november nu :/ . Och ingen aning om när jag har äl nu eftersom cykeln blev så lång och jag inte känner av äl :( .

Trist. Kan det vara möjligt att du haft ÄL senare än du tror? Eller du testar med ÄL-test? Lycka till på nästa försök!
  • NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-09-28 15:59:38 följande:

Vi har liknande symtom, men jag har iaf sluppit förkylningen. Krya på dig!

Var glad för det, Haha. Hatar att gå runt och ha ont i halsen och täppt näsa. :P
  • SecretlyMe

Hehe hade skiten förra månaden så behåll den du ;)

Varit snuvig i helgen men jobbar på förskola så förvånar mig inte :)

NILE90 skrev 2014-09-28 18:50:32 följande:

Var glad för det, Haha. Hatar att gå runt och ha ont i halsen och täppt näsa. :P

• Lajsa82

Hej tjejer, har varit lite off i tråden ett tag, men läst någon gång i veckan. I morgon är min BIM dag och idag har jag mensvärk deluxe, så vi får se om mensen dykt upp tills i morgon bitti, annars blir det ett test, så håll tummarna?????

Svar på tråden BIM September 2014