BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Nu vet jag inte vilken dag i cykeln du är på, men man kan ju ha älflytningar upp till en vecka (kanske ännu längre?) innan äl, så jag gissar på att det är äl flytningar du har. Vet att jag själv vissa månader märker av dem långt innan äl och vissa månader (som nu) har jag inte sett röken av dem trots att äl med stor sannolikhet var igår (lär se på tempen om 2-3 dagar om äl var igår)
Har haft ont i ryggen hela dagen, på samma ställe som jag brukar ha när jag har mensvärk. Och höfterna ska vi inte prata om. Ont ont. :(
Förkyld som tusan också, så jag orkar inte ens tänka på symptom för bebis.
Har haft ont i ryggen hela dagen, på samma ställe som jag brukar ha när jag har mensvärk. Och höfterna ska vi inte prata om. Ont ont. :(
Vi har liknande symtom, men jag har iaf sluppit förkylningen. Krya på dig!
Nu är jag på bim+3 och ingen mens ännu ,ska ta ett test på onsdag morgon om inte mensen kommit innan dess:) hur går det för alla andra på bim nu i dagarna :)?
På bim +10 igår kom mensen, känns förjävligt nu när jag verkligen trodde jag var gravid denna gång :( , aldrig varit med om detta att mensen varit så sen . Tung dag, men är "bara" att invänta oktober/november nu :/ . Och ingen aning om när jag har äl nu eftersom cykeln blev så lång och jag inte känner av äl :( .
På bim +10 igår kom mensen, känns förjävligt nu när jag verkligen trodde jag var gravid denna gång :( , aldrig varit med om detta att mensen varit så sen . Tung dag, men är "bara" att invänta oktober/november nu :/ . Och ingen aning om när jag har äl nu eftersom cykeln blev så lång och jag inte känner av äl :( .
Vi har liknande symtom, men jag har iaf sluppit förkylningen. Krya på dig!
Hehe hade skiten förra månaden så behåll den du ;)
Varit snuvig i helgen men jobbar på förskola så förvånar mig inte :)
Var glad för det, Haha. Hatar att gå runt och ha ont i halsen och täppt näsa. :P
Hej tjejer, har varit lite off i tråden ett tag, men läst någon gång i veckan. I morgon är min BIM dag och idag har jag mensvärk deluxe, så vi får se om mensen dykt upp tills i morgon bitti, annars blir det ett test, så håll tummarna?????