BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Alltså jag vet inte vad som hänseende min kropp. Har en väldigt påtaglig mensvärk och har haft hela em och kvällen. Mensen är ju över sen två dagar tillbaka. När jag var på toa innan så kom det en lång slemsträng helt genomskinlig med yttepytte rosa i. Varför kan inte bara kroppen bete sig som vanligt?
Händer skulle det ju stå.
Tacktack! :)
Min mens har blivit helt knas! Innan graviditeten varade den i ca 6-7 dagar. Första tre efter förlossningen ca 5 dagar och nu de senaste två 3-4 dagar. Kan det bero på att kroppen inte hittat tillbaka helt än tror ni? Fortsätter det så här är ju jag glad, nästan inget ont och så få dagar men tycker ändå det är lite märkligt. Och att den blivit så oregelbunden..
I morse när jag vaknade hade jag känningar i halsen, nu på kvällen så är jag superförkyld med halsont och hela köret. Säkert därför som min temp betedde sig konstigt i morse.
Fick frågan idag av svärmor om jag var gravid, bara för att jag tackat nej till vin hela dagen. Bara inte sugen på det, framförallt inte med halsont.
Nu är jag på bim+3 och ingen mens ännu ,ska ta ett test på onsdag morgon om inte mensen kommit innan dess:) hur går det för alla andra på bim nu i dagarna :)?
Tack för omtanken.. Idag steg tempen igen, ligger nu på 37 igen. Mensvärk som bara den, kan inte sova för att det gör så ont.. Äl+9 idag.
Grattis till er som plussat
Tack för omtanken.. Idag steg tempen igen, ligger nu på 37 igen. Mensvärk som bara den, kan inte sova för att det gör så ont.. Äl+9 idag.