Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Woho Lillyros! Vilken dag är du på? Hur många dagar har du tagit Pergo?
Tror pergotime har gett resultat! Men "glad" gubben försvinner inte efter att jag tagit ut stickan för över en timma sedan!? Inbillar mig stt det är fel på indikatorn!
Jag är på cd 9 idag, alltså sista tabletten togs i morse. Har börjat ha småont runt äggstockarna, verkar ju jättetidigt, jag borde ju inte ha äl förrän typ på söndag om jag ska följa mönstret från förra månaden?
Och inget sex före torsdag då jag ska på vul. Suck, man blir så stressad av alla kroppens symtom eller frånvaro av symtom...
Läste i fass att det står bara tre kurer med pergo... Apropå det vi pratade om, hur länge man kan hålla på. Men jag har ju fått sex kurer utskrivna.
Jag är på dag 14! Började med pergo på dag 3...fattar bara inte varför inte glad gubben försvinner från fönstret????
Woho Lillyros! Vilken dag är du på? Hur många dagar har du tagit Pergo?
Man kan ha olika långa cykler med Pergo, jag har fått pos äl-test mellan dag 11-18.
Ang hur många kurer man får så beror det mycket på vad läkarna tycker, jag har blivit gravid på femte kuren, med andra barnet fjärde kuren, och med tredje barnet på tredje kuren. Vissa läkare verkat lite rädda för att skriva ut fler men på fertilitetskliniker så brukar man få fler. Vi är inne på andra försök för att få till en fyra, kör med Letrozole denna omgång istället. Mycket mindre biverkningar, högre graviditetschans och mycket mindre tvillingrisk.
Det är de som följde med i clearblue med dubbel hormon indikator! Men inbillar mig nu att det är fel på den eftersom glad gubben inte försvinner från fönstret! Fast att jag tagit ut Stickan för många timmar sedan! Händer inget när jag sätter tillbaka den heller!
Härligt! Använder du rosa eller lila test?
Vart i fass hittade du infot? Tror också det är individuellt men statistiken måste väl visa ett avvik annars skulle dem väl inte satt begränsat antal kurer ?
6 försök låter ändå rättvist o bra.
Läste i fass att det står bara tre kurer med pergo... Apropå det vi pratade om, hur länge man kan hålla på. Men jag har ju fått sex kurer utskrivna.
Tecken på att du kanske är Överstinulerad? ?
Jag är på cd 9 idag, alltså sista tabletten togs i morse. Har börjat ha småont runt äggstockarna, verkar ju jättetidigt, jag borde ju inte ha äl förrän typ på söndag om jag ska följa mönstret från förra månaden?
Och inget sex före torsdag då jag ska på vul. Suck, man blir så stressad av alla kroppens symtom eller frånvaro av symtom...
Det är de som följde med i clearblue med dubbel hormon indikator! Men inbillar mig nu att det är fel på den eftersom glad gubben inte försvinner från fönstret! Fast att jag tagit ut Stickan för många timmar sedan! Händer inget när jag sätter tillbaka den heller!