Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Japp! Så nu hoppas jag mensen håller sig borta...är på dag 29 idag! Vet ej när jag ska testa då min cykel är snitt 32 dagar...vågar typ inte:) rädd varje toabesök!!!!
Positivt på att du haft ägglossning? :)
Japp! Så nu hoppas jag mensen håller sig borta...är på dag 29 idag! Vet ej när jag ska testa då min cykel är snitt 32 dagar...vågar typ inte:) rädd varje toabesök!!!!
Positivt på att du haft ägglossning? :)
Åh, Spännande!!! Jag hade nog inte klarat att vänta så länge men bättre att vänta till i alla fall bim för att inte få felaktiga negativa resultat. Håller tummarna!!!!
hej
tänkte om jag kunde slänga in en fråga här ang. pergotime.
har ätit det denna cykel, startade dag 5, är idag på dag 12 och har varit på vul och då såg de att det fanns 2 st äggblåsor en på 24 mm och en på 15mm. är inte 24 mm väldigt stort på dag 12. när kommer det att släppa. kommer båda att släppa? gjorde ägglossningstest imorse och det var neg.
vilken dag gjorde ni vul och hur stora var era äggblåsor,
Åh vad jobbigt det är att inte veta när mensen ska komma. Jag vet ju att jag inte haft äl och då vet jag inte alls om cykeln blir lång eller kort. Och jag ska på semester på fredag så det vore bra att slippa undra över mensen alltför länge. Imorgon vore perfekt, då kan jag boka vul för nästa kur precis när jag kommit hem igen.
BIM 2+ idag- ingen mens. Idag för 2 v sedan hade jag Pia Ägglossningstest. Brukar ha jävligt oregelmässig mens - Men på första pergotime kuren fick jag "stabil" cykel. Kunde inte hålla mig. Gjorde mig själv besviken idag. Tog grav test. Det var ju självklart som förväntat NEGATIVT - FÖR JAG KAN JU FAN ADLRIG NÅGONSIN BLI GRAVID !!!!!!!!! Så jääääkla trött på det här jävla skitspelet! Varför kan vi bara inte "beställa" att vi ska bli gravida när det passar ? Hat bara 1 grav test kvar. Har lovat mig att hålla mig från att testa till lördagen. Jag köper mina tester på billigatester.se någon som vet om dem är bra?
"Dem" har inte fått mig gravid på över snart 1,5 år ! (Ägglossningstester)
Det är så dyrt med andra tester - är det värt ens att köpa?
Jag tycker de från billigatester är bra. Förra graviditeten visade de plus flera dagar innan bim :) Äl-testerna funkade också tycker jag. Men ja det är dyrt så jag har helt slutat med äl-tester faktiskt.
Sista tabletten idag, så borde ha äl om ca 9 dagar. Spännande! Sist blev jag ju som jag sagt gravid på andra kuren så hoppas lite extra nu..
BIM 2+ idag- ingen mens. Idag för 2 v sedan hade jag Pia Ägglossningstest. Brukar ha jävligt oregelmässig mens - Men på första pergotime kuren fick jag "stabil" cykel. Kunde inte hålla mig. Gjorde mig själv besviken idag. Tog grav test. Det var ju självklart som förväntat NEGATIVT - FÖR JAG KAN JU FAN ADLRIG NÅGONSIN BLI GRAVID !!!!!!!!! Så jääääkla trött på det här jävla skitspelet! Varför kan vi bara inte "beställa" att vi ska bli gravida när det passar ? Hat bara 1 grav test kvar. Har lovat mig att hålla mig från att testa till lördagen. Jag köper mina tester på billigatester.se någon som vet om dem är bra?
"Dem" har inte fått mig gravid på över snart 1,5 år ! (Ägglossningstester)
Det är så dyrt med andra tester - är det värt ens att köpa?