Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Fick tillbaka positiv blodprov idag!!!! Hoppas nu mensen håller sig undan! Känns dock som om den är på G...
hej
tänkte om jag kunde slänga in en fråga här ang. pergotime.
har ätit det denna cykel, startade dag 5, är idag på dag 12 och har varit på vul och då såg de att det fanns 2 st äggblåsor en på 24 mm och en på 15mm. är inte 24 mm väldigt stort på dag 12. när kommer det att släppa. kommer båda att släppa? gjorde ägglossningstest imorse och det var neg.
vilken dag gjorde ni vul och hur stora var era äggblåsor,
hej
tänkte om jag kunde slänga in en fråga här ang. pergotime.
har ätit det denna cykel, startade dag 5, är idag på dag 12 och har varit på vul och då såg de att det fanns 2 st äggblåsor en på 24 mm och en på 15mm. är inte 24 mm väldigt stort på dag 12. när kommer det att släppa. kommer båda att släppa? gjorde ägglossningstest imorse och det var neg.
vilken dag gjorde ni vul och hur stora var era äggblåsor,
Läkaren som gjorde vul sa att den kommer nog släppa om ett par dagar,och att den såg jätte fin ut???? men den kommer ju vara jättstor när den lossnar, kan det vara bra? de växer ca 2mm/dygn om jag inte minns helt fel.
känns också som om den är väldigt stor.
är inte första gången jag äter pergotime, gjorde det när jag blev gravid sist och det på 4; e kuren, men har inget minne av att mina äggblåsor har varit så här stora innan. brukar ha en mycket lång cykel trots pergotime, så denna gång om detta ägg släpper så kommer cykeln vara "standar" vilket är extrem ovanligt för mig.
Tack! Har lite molvärk idag...:( känns som mensen är på G. Är på dag 28 idag..har snitt på 32 dagar! Kanske blir kortare cykel på pergo?
Håller tummarna!!
Tack! Har lite molvärk idag...:( känns som mensen är på G. Är på dag 28 idag..har snitt på 32 dagar! Kanske blir kortare cykel på pergo?
Okay! Blir intressant detta...även om vi inte lyckats denna gången vet man ju att kuren har fungerat:)
Min cykel har blivit kortare(ner till normaltid) dem gånger jag nu tagit pergotime.
Okay! Blir intressant detta...även om vi inte lyckats denna gången vet man ju att kuren har fungerat:)
Jo precis! Känner mig inte så hoppfull idag...molar i både magen å ryggen...antar att tanten är på G! Bare å "börja om från början":) haha suck!
Jo jag har sett det så också, har ändå gett äl och kortare cykler. alltid nåt, men vill ju ha det bästa också.
Positivt på att du haft ägglossning? :)
Fick tillbaka positiv blodprov idag!!!! Hoppas nu mensen håller sig undan! Känns dock som om den är på G...