Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Håller tummarna!!! Usch för denna väntan!!!
Så jobbigt när månaderna bara går!men bra att allt ser bra ut! Då blir ivf säkert inga problem! Vi ska ju ta ivf efter 3 månader pergo...men de kostar ju oss pengar! Tycker de borde vara så att de 3 första försöken är gratis även om man så har 18 ungar sedan tidigare! Man har ju liksom inte utnyttjat systemet innan:(
Det är skönt att allt är så himla bra, alla prover mm. Men samtidigt är det väldigt störande! Varför funkar det inte då?? Och så är det nu en lång väntan på mens. Fick en spruta för att äggen inte skulle lossna så nu går denna månad åt pipan. Typ två veckor till mens!
då måste du ju ha bra ägg iallafall, bådar ju gott.
Så jobbigt när månaderna bara går!men bra att allt ser bra ut! Då blir ivf säkert inga problem! Vi ska ju ta ivf efter 3 månader pergo...men de kostar ju oss pengar! Tycker de borde vara så att de 3 första försöken är gratis även om man så har 18 ungar sedan tidigare! Man har ju liksom inte utnyttjat systemet innan:(
Runt 50.000 tror jag, vet inga exakta summor! Beror väl på antal försök! Hoppas ni slipper!
Tråkigt. Vad kostar det om jag får fråga? Jag hoppas inte vi måste betala, han har ju barn sen innan. Men de har inte sagt något
Tråkigt. Vad kostar det om jag får fråga? Jag hoppas inte vi måste betala, han har ju barn sen innan. Men de har inte sagt något
Är nu på dag 32! Inget plus och ingen mens...känns lite i brösten, fram å tillbaka i magen! Trodde jag skulle få kortare cykel nu med pergotime...
Så länge mensen är borta finns ju hoppet :)
Jo...men fick ju äl glad gubbe på dag 14, så äl borde väl inträffat på dag 14-16? De är väl lite längesedan, borde väl fått ett svagt plus nu iaf? Eller? Jag vill bara bryta ihop idag!!!!!:( orkar inte med detta mas mer! Varför funkar de bara inte! Dumma dumma kropp!!!!!
Så länge mensen är borta finns ju hoppet :)