Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Gud va svårt det är att räkna ut allt! Har typ samma fråga, min cykel är på 32 dagar...ibland upp mot 39. Får man nu en "normal" cykellängd?
Har en vän med samma problem som du! Har du barn sen innan?
har en liten fråga? vad menas CD? hittar inte förkortningar här på FL 
Cykeldag :)
Cykeldag :)
Hoppas att de löser sig för dig! Ja alla dessa dagar man bara väntar hela tiden! Jag har ca en vecka kvar tills jag kan se om min första pergotime kur har gett resultat! Ställer alltid in mig på negativt resultat så slipper man bli så besviken, för de blir man ju ändå!
Ja jag får väl ändå vänta till typ dag 40 innan jag börjar med provera då. Drygt, är ju ytterligare 11 dagar dit :( nej jag har inga barn sen innan så är ju jätterädd att inte kunna få några även om de inte hittar något fel på mig.. Förutom att jag inte har ägglossning då :)
Usch va tråkigt! Äter du enkel kur? Jag brukar deppa ihop typ två dagar...sen kommer hoppet igen! Njut av din semester, kanske är det som behövs? Kram
Gjort vul idag på cd 17 och trots att jag hade en blåsa på ca 11 mm cd 11 så tyder vare sig ältest eller vul idag på äl. Snacka om att känna sig blåst! Om man inte ens får äl med pergo, när ska man få det då liksom...?
Vi fortsätter med samma dos nästa månad, så det blir tre månader i rad men han tyckte det var ok, att det var lite olika meningar om det där med uppehåll. Han nenade att jag hade sån kraftig äl förra månaden så jag reagerar ju på medicinen, så därför behöver jag inte höja dosen.
Nu är ju bara total osäkerhet kring när mensen kommer, ska utomlands på charter snart så hade hoppats på sen äl och därmed slippa mensen utomlands men nu vet jag ju inte alls.
En fördel med att jag inte kan hoppas nu är att jag slipper förstöra semestern med deppande när mensen kommer, även om man nu deppar lite konstant istället...
Blä! Va tråkigt! Vilken kur i ordningen va detta?
Vi kan deppa tillsammans då Solros, här började mensen idag... :(
Det var bara första Lillyros så än finns hoppet kvar :) Förra gången, för tre är sen, blev jag gravid på andra kuren så hoppas på samma lycka denna gången.
Men nu uppstår det lilla problemet att mensen inte riktigt kommer igång så känner mig osäker på vilken dag jag ska räkna som första (igen...)
Usch va tråkigt! Äter du enkel kur? Jag brukar deppa ihop typ två dagar...sen kommer hoppet igen! Njut av din semester, kanske är det som behövs? Kram
Åh svårt! Kan du inte fråga på gyn?
Det var bara första Lillyros så än finns hoppet kvar :) Förra gången, för tre är sen, blev jag gravid på andra kuren så hoppas på samma lycka denna gången.
Men nu uppstår det lilla problemet att mensen inte riktigt kommer igång så känner mig osäker på vilken dag jag ska räkna som första (igen...)