Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Fick min mens igår så nu ska ja börja med dubbel dos hoppas de gör susen.
Hoppas vi alla får våra efterlängtade plus!
Bim imorgon! Håll undan kärringen som blöder floder ! Stort lycka till. Togs jag inte för mig denna gången heller.
Provade att testa idag på dag 30....men icke:( jävla helvete!!!!!!! Funderar på att gå ner i källaren och ha sönder något!!!!! Krukor brukar kännas skönt att ha sönder;)
Vad roligt! Stort grattis till er!
Hej! Jag tackar verkligen Pergotime. Nu är jag gravid, helt otroligt.
Jag är 35 år och har pcos. Tagit tabl Pergotime i två omgångar, första lyckades inte men andra omgången med "glad gubbe" på stickan bara en dag.
Trots ålder, pcos samt att min man också haft testikelcancer!
Gött när ni här inne förstår!!! Är så less på detta! Att ha en mage, som man känner sparkar ifrån känns så fruktansvärt avlägset!:( blir så arg på världen ibland! Vissa människor bara sprutar de ungar ur...å i vissa fall såna som ej borde ha några! Å här jobbar man å gör rätt för sig, har ett normalt liv, försöker va snäll å hjälpsam(för de mesta hehe) men inte fan blir de nått! ( jag har ju en dotter på 4 år men hon va ej heller lätt att få, och JA jag är glad jag har henne) men längtan efter en till är lika stor! Hatar "men du har ju en iaf" iaf???? Åååååå! (Nu känns de bättre:)
Åh Gud nu börja jag lipa!!! Haha lite ostabilt!
Inte ska du ha dåligt samvete och vara mindre värd fler barn för att du "har en i alla fall"! Det är omgivningens dåliga försök att trösta, som om du skulle gett upp hoppet att få fler barn. Det viktiga och enda rätta är dina känslor och din rätt att bli mamma till fler barn om du önskar! Sådetså!!
Va tråkigt! Hoppas heminsimationen funkar nu då!!! Har mina funderingar på det me...
Bim imorgon! Håll undan kärringen som blöder floder ! Stort lycka till. Togs jag inte för mig denna gången heller.
Grattis! Vad härligt!! Tog du enkeldos?:)
Uch tråkigt för er där mensen kommit!!!
så frustrerande!
Ingen större överraskning att tant röd kom. Så nu är det absolut sista chansen med pergotime. Ringt privat IVF kliniker - inte alls lång väntetid. Om inte IVF tar sig - då blir jag riktigt knäckt - avslutar mitt meningslösa liv o blir nuna istället.
Vi har bestämt att nästa cykel ska jag köra heminsemination varje dag, kanske också 2 ggr dagligen (dem dagarna vi inte lyckas ha samlag - jag orkar inte med sex varje dag eller flera ggr dagligen. Är väldig opraktiskt för mig)
Antar att jag aldrig blir en av dem som får ett jävla plus med pergotime.