Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Har en vän som äter tab. För att få mens sen pergo! Hon fick dubbel kur nu sist...men de blev sexförbud för hon hade 3 ägg! Hon är helt slut och de där tab. Som framkallar mens mår hon piss av!
Hoppas de löser sig för dig! Jävla väntan hela tiden!
Kram
Hej tjejer. Var hos min gynekolog nyss. Vi ska försöka med ägglossningsspruta. Mannen ska lämna blodprov. Vi blir hänvisade till offentlig IVF om Prego plus ögglossningspruta inte tar seg denna gången... Vi avbeställer vår privata konsultation då min Gun hade stort hopp om att det tar sig denna gången - han har haft fel förut. Vi får se hur det blir med sprutor.
På tal om värmevallningar! Tycker det är den enda biverkningen jag haft av Pergoytime!
Ja jag fick värsta värmevallningarna förra gången men vet ej om det är provera eller pergo som framkallar dem :) tror faktiskt det är pergo! Ja fy fasiken för denna väntan! Tack för pepp, håller tummarna för dig också! Kram
På tal om värmevallningar! Tycker det är den enda biverkningen jag haft av Pergoytime!
Om några dagar börjar jag på kur 2, så vi får se om det blir några ändringar denna gången! :) sen hoppas man ju att man slipper äta det så många gånger till givetvis!
ja, jag fick det på 3e kuren och sen haft lite svårt att sova på nätterna till och från. Annars ingenting på dem 2 första. Väldigt skönt det.
Hoppas jag kan bli den andra kompis som också får ett plus med pergo o spruta.=)
Förresten så frågade jag min gynekolog om heminseminering vid prestationsångest; han sa att det är vanligt o att det går jätte bra.
Har oxå värmevallningar! OCH humör svängningar!:) ätit upp min andra kur idag...nu återstår de en massa ligga;) sen väääääänta! Usch!:)
Ja jag fick värsta värmevallningarna förra gången men vet ej om det är provera eller pergo som framkallar dem :) tror faktiskt det är pergo! Ja fy fasiken för denna väntan! Tack för pepp, håller tummarna för dig också! Kram
Hoppas verkligen vi alla kan få lyckas nu!!! En vecka kvar till BIM för mig.
Var de din 3e kur? Hoppas de tagit sig nu då:) håller tummarna!
Hoppas verkligen vi alla kan få lyckas nu!!! En vecka kvar till BIM för mig.
Var de din 3e kur? Hoppas de tagit sig nu då:) håller tummarna!