Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Varit på vul idag, inte hos min vanliga då han är tjänstledig hela november, utan hos en annan. Jag hade två blåsir, 19 och 21 mm. Så hon tyckte jag inte skulle ha sex pga risken för tvillingar. Suck liksom! Det konstiga är dock att jag inte fått utslag på test ännu, vilket jag tycker jag borde ha fått med 21 mm. Men åh vad segt det känns. Om jag inte varit så rädd för tvillingar hade jag inte tvekat när jag väl verkar ha äl på gång men nu känns det jättesvårt. Samtidigt verkar jag ju ha väldigt svårt att bli gravid så det känns så osannolikt att det skulle bli två...
Ber om ursäkt om jag anses bara komma in i denna tråd.
Behöver nog lite förklaring
Först pregokuren .
På Vul dag 15 ser de två stor äggblåsor som de är positiva till. Sen två som de är lite tveksamma till, ev att de kommer oxå?!
Positivt på ägglossningssticka dag 16
Vul dag 17 kan de se att de där stora inte är kvar, de är som " hålrum" de andra som de var oroliga för finns kvar...
Vad betyder detta egentligen?
- har jag haft ägglossning då ett ägg som släppt? Eller är det bra att just den där äggblåsan är tom nu? Innehåller alla äggblåsor ägg?
Problem med prestationskrav... Kring sex. Haft sex dag 14,15,16
Hur skulle ni tänka nu vidare?
Super tacksam om någon kan ge sin åsikt..,!
Hej!
Tror inte alltid de blir ägg av blåsorna...men hej! Nu ska vi tänka positivt:) du har ju fått positivt äl test! Och haft sex kring den tiden!
Å detta med prestations grejer är inte lätt! Min sambo får de varje månad! Och man blir så frustrerad! Så jag har slutat tala om för honom att jag tar äl test osv...
Ber om ursäkt om jag anses bara komma in i denna tråd.
Behöver nog lite förklaring
Först pregokuren .
På Vul dag 15 ser de två stor äggblåsor som de är positiva till. Sen två som de är lite tveksamma till, ev att de kommer oxå?!
Positivt på ägglossningssticka dag 16
Vul dag 17 kan de se att de där stora inte är kvar, de är som " hålrum" de andra som de var oroliga för finns kvar...
Vad betyder detta egentligen?
- har jag haft ägglossning då ett ägg som släppt? Eller är det bra att just den där äggblåsan är tom nu? Innehåller alla äggblåsor ägg?
Problem med prestationskrav... Kring sex. Haft sex dag 14,15,16
Hur skulle ni tänka nu vidare?
Super tacksam om någon kan ge sin åsikt..,!
Blinkande smiley på clearblue äl test idag!!! Ja då åker min sambo på hockey...haha han får väcka mig när han kommer hem;)
Även lördag är han borta...får väl sätta dottern med ipaden och smyga iväg under dagen!
Blinkande smiley på clearblue äl test idag!!! Ja då åker min sambo på hockey...haha han får väcka mig när han kommer hem;)
Även lördag är han borta...får väl sätta dottern med ipaden och smyga iväg under dagen!
Har inte svarat er andra så mycket nu men förstår er frustration och tänker mycket på er! Någon som har nåt nytt och komma med? :) jag börjar äntligen äta min andra pergokur på lördag, dubbel kur. Vul är inbokat mån 24/11 jag hoppas verkligen att dubbel kur ska ge resultat nu efter att den enkla inte gjorde det.
Ja risken är väl att de börjar ryka! Moahaha!
Lycka till :D Kör nu så det ryker! Hejja hejja
Ja risken är väl att de börjar ryka! Moahaha!