Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?
Personligen tycker jag att det är upphetsande och fint. Vad är det som är dåligt med string, anser DU?
Personligen tycker jag att det är upphetsande och fint. Vad är det som är dåligt med string, anser DU?
String är obekvämt och ser fruktansvärt trashigt ut. Vita tighta byxor med en synlig cerise string under, glittertopp och svanktatuering - det är som gjort för en helkväll på Statt i Örkelljunga eller nåt.
String är obekvämt och ser fruktansvärt trashigt ut. Vita tighta byxor med en synlig cerise string under, glittertopp och svanktatuering - det är som gjort för en helkväll på Statt i Örkelljunga eller nåt.
Ja, det är tur att man får ha på sig vilka underkläder man vill
Jag tycker att string är det som är mest bekvämt, därför använder jag det! (Men det verkar som att jag är den enda).
Menade veckan.. så klart! :-P
använde det förut, sen kom jag på att det var skitfult. dessutom är det obekvämt. skulle aldrig få för mig att ta på mig det idag. finns mkt finare vanliga trosor.