• mraj

Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?

Personligen tycker jag att det är upphetsande och fint. Vad är det som är dåligt med string, anser DU?

• Svar på tråden Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?
  • Anonym (Jag)

String är obekvämt och ser fruktansvärt trashigt ut. Vita tighta byxor med en synlig cerise string under, glittertopp och svanktatuering - det är som gjort för en helkväll på Statt i Örkelljunga eller nåt.

• villbusa
    Anonym (Jag) skrev 2014-09-15 23:20:19 följande:

String är obekvämt och ser fruktansvärt trashigt ut. Vita tighta byxor med en synlig cerise string under, glittertopp och svanktatuering - det är som gjort för en helkväll på Statt i Örkelljunga eller nåt.

Japp, passar bra för fyllskalarna från SD, tror dom gillar såna brudar......

Men en svart string under svart tights på en läcker latina kan vara så underbart vackert så man smäller av............Flört

Men det viktigaste är nog att kvinnan känner sig själv bekväm och läcker med sina undisar.....
  • Celines Essence
    Anonym (Jag) skrev 2014-09-15 23:20:19 följande:

Eller så kan det vara en kvinna, med vänligt utseende och blommig sommarklänning, som har vita spetsstringtrosor under. Ingen ser det, men kvinnan kommer tydligare att känna mannens hand på skinkan, genom kjolstyget... Och mannen kommer också tydligare känna kvinnans skinkor, där de går sin väg i den vackra naturen för att ha picknick. När de väl är framme, kommer han även få se mer av kvinnans trosor... och mer än så.... men det är en annan historia
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Anonym (Jag)

Ja, det är tur att man får ha på sig vilka underkläder man vill Tungan ute

• Anton Chigurh
    heartbeat.gifCelines Essenceheartbeat.gif skrev 2014-09-16 09:11:51 följande:
    Eller så kan det vara en kvinna, med vänligt utseende     och blommig sommarklänning,

som har vita spetsstringtrosor under.

Ingen ser det, men kvinnan kommer tydligare att känna mannens hand på skinkan, genom kjoltyget... Och mannen kommer också tydligare känna kvinnans skinkor, där de går sin väg i den vackra naturen för att ha picknick.

När de väl är framme, kommer han även få se mer av kvinnans trosor... och mer än så....

men det är en annan historia smile5.gif
    Aaaah, Gumman,Hjärta det där......det känner jag igen. Mycket väl. 

Underbara minnen.....chzygrin

Picknick i det gröna. Finns det nåt mer ljuvligt !!!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (M)
    Aila skrev 2014-09-15 18:02:57 följande:

Jag tycker att string är det som är mest bekvämt, därför använder jag det! (Men det verkar som att jag är den enda).

Vet några tjejer som nästan enbart använder string med, förrutom just den där beckan i månaden
  • Aila
    Anonym (M) skrev 2014-09-17 07:55:13 följande:
    Vet några tjejer som nästan enbart använder string med, förrutom just den där beckan i månaden
    Jag använder string även den veckan :)
    Jag förstår inte varför folk är så hatande mot string. Dom förolämpar ju inte bara string utan också människorna som bär string (mig). Ex. "Jag hatar string det är äckligt vidrigt och skitfult!" Haha skämtar ni eller? Hur mycket agg kan man hålla mot ett underklädesplagg egentligen?!
  • Anonym (S)

använde det förut, sen kom jag på att det var skitfult. dessutom är det obekvämt. skulle aldrig få för mig att ta på mig det idag. finns mkt finare vanliga trosor.

Svar på tråden Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?