• Anonym9998

15-20 år som nyss pluassat

Hej 

Jag är 15 år och har nyss plussat fick så många negativa svar på min förra tråd så startar e för oss mellan 15-20 år.. Skriv gärna av er här om vad ni tycker och tänker, vila graviditets symtomer ni har.. Och ställ gärna frågor och ge gärna tips :) tyckte en sådan här tråd behövdes GladGravid

• Svar på tråden 15-20 år som nyss pluassat
  • Ewmacita
    längtan94 skrev 2014-10-30 20:03:47 följande:

Hej, här kommer jag och lägger mig i liksom! :D 
    20 och kommer få min lilla dotter om cirka 2 månader (vecka 31) :)
    Min reaktion när jag fick vetat var att jag började stor gråta! jag tänkte inte alls bli mamma i 20 års åldern, men nu kan jag inte längta mer tills lilla kommer <3 

Grattis, så härligt :)! Väntar också en flicka

Har du funderat lite på namn och så?
  • längtan94
    Ewmacita skrev 2014-10-30 23:04:34 följande:
    Grattis, så härligt :)! Väntar också en flicka

Har du funderat lite på namn och så?
    jadu, inte direkt är så svårt :) jag och killen kommer inte direkt överens :D haha , du då? :) 
    Vilken vecka är ni i ? :)
  • dalkullan95
    Ewmacita skrev 2014-10-30 23:01:40 följande:
    Ärlig talat så svarar jag mer än gärna på frågor och bollar runt och liknande bara kul smile1.gif

Jag bor tillsammans med barnets pappa i en trea. Han jobbar och jag pluggar, funkar super. Läser distans. smile1.gif
    Det låter jätte mysigt!
  • längtan94

så hur känner ni ikv då? 15-20år och inge festande ? :) ska jag va ärlig så känns de skit tråkigt, hade mer en gärna vart på halloweenfest nu :( men de gör mig inte till en dålig mamma för de :) jag skippar denna halloween och tar nästa så får bebis pappa ta lilltjejen :D 
    saknar ni andra festandet? :)

• Anonym9998
    längtan94 skrev 2014-10-31 17:00:41 följande:

så hur känner ni ikv då? 15-20år och inge festande ? :) ska jag va ärlig så känns de skit tråkigt, hade mer en gärna vart på halloweenfest nu :( men de gör mig inte till en dålig mamma för de :) jag skippar denna halloween och tar nästa så får bebis pappa ta lilltjejen :D 
    saknar ni andra festandet? :)

Jag har värsta halsbrännan så aa ändå skit tråkigt :( Men pojkvännen tar hand om mej ger mig skit läskig mat på sängen och så massa goda saker  :) 

en fråga till alla är det nån som röker? 
  • längtan94
    Anonym9998 skrev 2014-10-31 19:50:18 följande:
    Jag har värsta halsbrännan så aa ändå skit tråkigt :( Men pojkvännen tar hand om mej ger mig skit läskig mat på sängen och så massa goda saker  :) 

Skönt de ! :) provat samarin? :) de funkar emot halsbränna, iaf ibland!:)
    jag gjorde men slutade i månad 3 :) så har nu vart rökfri i 4 månader :D 
    Dudå? 
  • dalkullan95
    Anonym9998 skrev 2014-10-31 19:50:18 följande:

Jag slutade röka direkt när jag såg att det var positivt på Stickan
  • Anonym9998
    längtan94 skrev 2014-10-31 21:00:14 följande:
    Skönt de ! :) provat samarin? :) de funkar emot halsbränna, iaf ibland!:)
    jag gjorde men slutade i månad 3 :) så har nu vart rökfri i 4 månader :D 
    Dudå? 
    Jag röker ibland men ska sluta :) Är ju i vecka tolv och vill ej skada bebisen :)
  • Anonym9998

Bor någon av er i skåne? skulle ju va kul å ha nån i samma situation som bor nära lixom :) 

• Ewmacita
    längtan94 skrev 2014-10-31 13:19:07 följande:
    jadu, inte direkt är så svårt :) jag och killen kommer inte direkt överens :D haha , du då? :) 
    Vilken vecka är ni i ? :)
    Vi bollar massa namn men är fortfarande lite oense haha. Är i v.24
Svar på tråden 15-20 år som nyss pluassat