• Tacksamt

så lätt sparade jag in 39kr/mån

Hej.
    Jag har precis sparat in 39kr/månad genom att ansluta en räkning till efaktura.

• Svar på tråden så lätt sparade jag in 39kr/mån
  • Tacksamt
    Aniiee skrev 2015-04-16 17:29:23 följande:

Autogiro är skit. Det funkar aldrig och gör det det så har man ingen kontroll över sina pengar. E-faktura är en miljard gånger bättre...

Va?? Du vet väl vad det är du godkänner för summa när du godkänner ett autgiro? Jag Har samma summa varje månad på mina autgiron.
    Men har förståelse för att alla kanske inte har det.

• Aniiee
    Jennie med ie skrev 2015-04-16 17:30:16 följande:

Aj lajk e-faktura.

Me 2.
    The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
  • Aniiee
    Tacksamt skrev 2015-04-16 17:35:48 följande:
    Va?? Du vet väl vad det är du godkänner för summa när du godkänner ett autgiro? Jag Har samma summa varje månad på mina autgiron.
    Men har förståelse för att alla kanske inte har det.
    Är du säker?
    The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
  • Tacksamt
    Jennie med ie skrev 2015-04-16 17:32:06 följande:

Jag sparade flera tior igår genom att få skjuts till Vårdcentralen i stället för att ta bussen

du hade kunnat gå kanske? ;)

• Tacksamt
    Aniiee skrev 2015-04-16 17:38:31 följande:
    Är du säker?
    Ja,alla verkar inte ha gjort så bra dealer som jag har ;)

• Jennie med ie

Nej det hade jag inte.

Tacksamt skrev 2015-04-16 17:40:33 följande:

du hade kunnat gå kanske? ;)

• Tacksamt
    Jennie med ie skrev 2015-04-16 17:44:03 följande:

Nej det hade jag inte.

Nä,ok det beror ju som sagt på vad problemet är (och hur långt dit förstås)

• Aniiee
    Tacksamt skrev 2015-04-16 17:42:06 följande:
    Ja,alla verkar inte ha gjort så bra dealer som jag har ;)
    WHAM! Där fick du tillfälle att trycka ned någon som "inte är lika duktig som du".

Känns det skönt? Lite varmt i hjärtat och pirr i magen att få vara bäst och tala om det?

För övrigt har jag väldigt bra deal med min internetleverantör. 3 uppkopplingar på 500mbit/s/50mbit/s vardera, betalar bara för 2 av de. DET, min vän är en bra deal.

BTW, nu kommer jag spara in ungefär 600 kr i månaden på mina mediciner, då jag och mina läkare kom överens om att testa att halvera medicineringen och se vad som händer (låter vetenskapligt och bra, va? "Vi testar och ser vad som händer".... Solig)
  • Aniiee

Fast, först slösade jag förstås 36 kronor på att komma till sjukhuset och sedan 36 kr till på att komma därifrån. Och så var det så fint väder att jag var tvungen att köpa en glass. Kul med de nya glassarna.

Borde kanske skriva detta i den andra tråden.....

• Jennie med ie

Eftersom jag sparat ungefär den summan på att inte åka buss dit och hem nu två dagar så kan vi kvitta vårt MIT varandras!

Aniiee skrev 2015-04-16 18:01:04 följande:

Fast, först slösade jag förstås 36 kronor på att komma till sjukhuset och sedan 36 kr till på att komma därifrån. Och så var det så fint väder att jag var tvungen att köpa en glass. Kul med de nya glassarna.

Borde kanske skriva detta i den andra tråden.....

Svar på tråden så lätt sparade jag in 39kr/mån