• Tacksamt

så lätt sparade jag in 39kr/mån

Hej.
    Jag har precis sparat in 39kr/månad genom att ansluta en räkning till efaktura.

• Svar på tråden så lätt sparade jag in 39kr/mån
  • Jennie med ie

MOT varandra

Jennie med ie skrev 2015-04-16 18:02:59 följande:

Eftersom jag sparat ungefär den summan på att inte åka buss dit och hem nu två dagar så kan vi kvitta vårt MIT varandras!

• Aniiee
    Jennie med ie skrev 2015-04-16 18:02:59 följande:

Eftersom jag sparat ungefär den summan på att inte åka buss dit och hem nu två dagar så kan vi kvitta vårt MIT varandras!

Låter bra Solig
    The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
  • Jennie med ie

Sno grannens cykel och använd den så sparar du ännu mer.

Lilje skrev 2015-04-16 18:10:37 följande:

Jag sparar 500 i månaden på att cykla till jobbet.

• Jennie med ie

Ojdå. Kreditkort är alltid alltid bara dåligt, har TS lärt oss.

Virriga Vera skrev 2015-04-16 18:19:02 följande:

Jag sparar 25 öre per liter bensin genom att koppla mitt kreditkort till Statoil extra.

• Aniiee
    Virriga Vera skrev 2015-04-16 18:19:02 följande:

Jag sparar 25 öre per liter bensin genom att koppla mitt kreditkort till Statoil extra.

*väntar på att Vera ska få smisk*
    The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives - A. Einstein
  • Virriga Vera
    Aniiee skrev 2015-04-16 18:22:02 följande:
    *väntar på att Vera ska få smisk*
    Spank me, hit me..........

Jag sparar faktiskt ännu mer när jag först drar mina bonuskort, tex COOP och sedan betalar med mitt kreditkort. Naughty me......
  • Aniiee
    Virriga Vera skrev 2015-04-16 18:35:18 följande:
    Spank me, hit me..........

Jag sparar faktiskt ännu mer när jag först drar mina bonuskort, tex COOP och sedan betalar med mitt kreditkort. Naughty me......
    Jag med. Fick 60 kr i medlemsrabatter häromdagen, betalade med coop konto och fick därmed dubbla poäng.
  • Tacksamt
    Aniiee skrev 2015-04-16 17:56:39 följande:
    WHAM! Där fick du tillfälle att trycka ned någon som "inte är lika duktig som du".

Känns det skönt? Lite varmt i hjärtat och pirr i magen att få vara bäst och tala om det?

För övrigt har jag väldigt bra deal med min internetleverantör. 3 uppkopplingar på 500mbit/s/50mbit/s vardera, betalar bara för 2 av de. DET, min vän är en bra deal.

BTW, nu kommer jag spara in ungefär 600 kr i månaden på mina mediciner, då jag och mina läkare kom överens om att testa att halvera medicineringen och se vad som händer (låter vetenskapligt och bra, va? "Vi testar och ser vad som händer".... Solig)
    Från 10GB->50GB helt gratis och bara sådär,DET är bra företag som är mån om sina trogna kunder  :)
Svar på tråden så lätt sparade jag in 39kr/mån