• Manelma

BF Juni 2015

Hej! 

Denna tråd är skapad för alla er som väntar bebis i juni 2015. Här kan vi följas åt igenom alla faser av graviditeten. Alla är välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-23 08:33
    Lägger till länken för bildtråden in och lägg ut bilder på era magar!! :)

www.familjeliv.se/forum/thread/74195852-bild-forum-for-bf-juni-2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:07
    Tack vare duktiga Millie finns det nu en tråd för BF-listan som kommer att uppdateras just där, den kan alla ni som vill vara med i tråden skriva in sig i samt också ändra och uppdatera allt eftersom alla får mer exakta BF-datum.

Det finns också en Facebookgrupp som TwinkyWinky har skapat för alla som väntar bebis i maj - juni 2015, är du intresserad av att ansluta till gruppen kontakta då TwinkyWinky så hjälper hon dig in. Gruppen är hemlig och det innebär att ingen utanför gruppen kan läsa vad som skrivs eller se vilka som ingår i gruppen utanför den. Välkomna att ansluta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:08
    Adressen till BF- listan : www.familjeliv.se/forum/thread/74291023-bf-listan-for-traden-bf-juni-2015/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-10 20:29
    Korrigerad stavning på personen att kontakta vid inträde till Facebookgruppen.
    TinkyWinky heter hon så klart och inget annat.
    Bifogar också länk till hennes profil. www.familjeliv.se/user/presentation/view/tinkywinky
    DMa henne för att komma med.
  • Svar på tråden BF Juni 2015
  • hemligönskan

Kliar som tusan i hårbotten!!!! Läste att det kan hända i början av graviditeten... gud vad det kliar

• Fröken1987
    Alvolina skrev 2014-10-26 19:57:00 följande:
    Så sant!

Jag vill så gärna njuta och vara glad men det är svårt. Tiden går så sakta^^
    Tiden står still!! Haha.
    Vad kul att vi båda hamnade här efter att ha "möts" i fertilitetstråden. Hurra för oss=)
  • semne

Äsch Mallis/Malin jag heter Sara Rockmyr (finns bara jag) kan du lägga till mig :)Jag la till fel person :/

• Diamant
    Malllis skrev 2014-10-26 16:59:59 följande:

Ni som vill vara med i gruppen, adda mig Malin Johansson (svartvit bild, glasögon) som vän så bjuder jag in er.

Jag hittar ingen med svartvit bild och glasögon, är det något/någon annat/n med på bilden?
  • Awe83
    MakeitHappen skrev 2014-10-26 15:24:28 följande:

Var så mysigt, igår när jag och sambon åkte hem efter att varit på bio, prata vi lite om föräldraledighet och namn osv... då kände jag att nu börjar de kännas på allvar, är de sant, ska vi verkligen ha barn :)  underbar känsla :D

Så fantastiskt va?! Snart faller nig fleras polletter ner. Jag och sambon ska på inskrivning på torsdag, då tror jag också att det klarnar till lite. Gud vad redo jag känner mig! Lycklig är jag!
  • carolinheiner

Hittar inte heller malin johansson :( .. Men är fb gruppen hemlig så ingen av mina vänner kan se? Heter Carolin Johansson från halmstad om någon kan bjuda in mig?

• Paulas mamma

Jag har så jäkla ont i ryggen. Gått in i V6 idag och värken är olidlig. Vad hjälper? Är voltaren gel ok? Värken är nedre delen upp till mitten. Även i höfterna på sidan och baktill. Går detta över eller blir det värre ju längre jag går?