• Manelma

BF Juni 2015

Hej! 

Denna tråd är skapad för alla er som väntar bebis i juni 2015. Här kan vi följas åt igenom alla faser av graviditeten. Alla är välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-23 08:33
    Lägger till länken för bildtråden in och lägg ut bilder på era magar!! :)

www.familjeliv.se/forum/thread/74195852-bild-forum-for-bf-juni-2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:07
    Tack vare duktiga Millie finns det nu en tråd för BF-listan som kommer att uppdateras just där, den kan alla ni som vill vara med i tråden skriva in sig i samt också ändra och uppdatera allt eftersom alla får mer exakta BF-datum.

Det finns också en Facebookgrupp som TwinkyWinky har skapat för alla som väntar bebis i maj - juni 2015, är du intresserad av att ansluta till gruppen kontakta då TwinkyWinky så hjälper hon dig in. Gruppen är hemlig och det innebär att ingen utanför gruppen kan läsa vad som skrivs eller se vilka som ingår i gruppen utanför den. Välkomna att ansluta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:08
    Adressen till BF- listan : www.familjeliv.se/forum/thread/74291023-bf-listan-for-traden-bf-juni-2015/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-10 20:29
    Korrigerad stavning på personen att kontakta vid inträde till Facebookgruppen.
    TinkyWinky heter hon så klart och inget annat.
    Bifogar också länk till hennes profil. www.familjeliv.se/user/presentation/view/tinkywinky
    DMa henne för att komma med.
  • Svar på tråden BF Juni 2015
  • Diamant
    Moisbois skrev 2014-10-27 07:49:26 följande:

Drömde att isis och Ryssland tog hela Sverige i gissla inatt ????

Haha!

Jag drömde också om Ryssland!

Fast att de letade efter min katt som de trodde hade smugglats in till Sverige med viktig information, jag gömde henne (som värsta Anne Frank-situationen) och försökte bevisa att de letade efter fel katt!

Det är inte jättelätt att få en katt att ligga stilla och vara tyst på kommando.. Hon rymde hela tiden vilket försvårade gömningsaktionen! :P
  • Moisbois
    Diamant skrev 2014-10-27 08:19:59 följande:
    Haha!

Jag drömde också om Ryssland!

Fast att de letade efter min katt som de trodde hade smugglats in till Sverige med viktig information, jag gömde henne (som värsta Anne Frank-situationen) och försökte bevisa att de letade efter fel katt!

Det är inte jättelätt att få en katt att ligga stilla och vara tyst på kommando.. Hon rymde hela tiden vilket försvårade gömningsaktionen! :P
    Hahaha :D
  • pinglon
    Malllis skrev 2014-10-26 16:59:59 följande:

Ni som vill vara med i gruppen, adda mig Malin Johansson (svartvit bild, glasögon) som vän så bjuder jag in er.

Jag vill vara med i den gruppen men hittar dig inte. Sandra Broman heter jag, på min profilbild är jag och dottern ut och vandrar (man ser våra ryggar). Tack :)
  • Luttanlej
    Janet83 skrev 2014-10-26 23:26:45 följande:

Hej! Nu har jag efter flera dagars läsande plöjt igenom tråden! Jag vill också vara med, 31 år, första graviditeten och boendes i Upplands Väsby (har sett att vi är flera).

Efter att ha försökt i 16 månader och varit på vårt första besök för fertilitetsutredning där vi fick remiss för spermieprov samt blodprov på mensdag 3. Men mensen kom aldrig och jag plussade förra veckan, helt galet!!! Tror inte helt 100 på det, trots fyra gravtest....

Men enligt uträkning så är jag i vecka 7 (6+0) och BF 20 juni.

Hej jag bor också i väsby, fyller 31 i november. Vad härligt att du har plussat. Jag förstår att det känns overkligt. När har du bf?
  • enannanmaria
    VioloLaviose skrev 2014-10-27 09:54:05 följande:

Jag har inga symtom kvar, är ganska säker på ett MA... :(

Jobbigt Kan du göra VUL privat? Vilken vecka är du i? Jag tycker att mitt illamående har lättat något i helgen, är i v. 10.
  • Moisbois
    VioloLaviose skrev 2014-10-27 09:54:05 följande:

Jag har inga symtom kvar, är ganska säker på ett MA... :(

Finns ju något som heter spökveckor kan du inte vara i någon sån? Då brukar alla symptomer försvinna
  • Janet83
    Luttanlej skrev 2014-10-27 09:32:45 följande:

Hej jag bor också i väsby, fyller 31 i november. Vad härligt att du har plussat. Jag förstår att det känns overkligt. När har du bf?

20 juni, ska ringa BM idag