• Manelma

BF Juni 2015

Hej! 

Denna tråd är skapad för alla er som väntar bebis i juni 2015. Här kan vi följas åt igenom alla faser av graviditeten. Alla är välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-23 08:33
    Lägger till länken för bildtråden in och lägg ut bilder på era magar!! :)

www.familjeliv.se/forum/thread/74195852-bild-forum-for-bf-juni-2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:07
    Tack vare duktiga Millie finns det nu en tråd för BF-listan som kommer att uppdateras just där, den kan alla ni som vill vara med i tråden skriva in sig i samt också ändra och uppdatera allt eftersom alla får mer exakta BF-datum.

Det finns också en Facebookgrupp som TwinkyWinky har skapat för alla som väntar bebis i maj - juni 2015, är du intresserad av att ansluta till gruppen kontakta då TwinkyWinky så hjälper hon dig in. Gruppen är hemlig och det innebär att ingen utanför gruppen kan läsa vad som skrivs eller se vilka som ingår i gruppen utanför den. Välkomna att ansluta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:08
    Adressen till BF- listan : www.familjeliv.se/forum/thread/74291023-bf-listan-for-traden-bf-juni-2015/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-10 20:29
    Korrigerad stavning på personen att kontakta vid inträde till Facebookgruppen.
    TinkyWinky heter hon så klart och inget annat.
    Bifogar också länk till hennes profil. www.familjeliv.se/user/presentation/view/tinkywinky
    DMa henne för att komma med.
  • Svar på tråden BF Juni 2015
  • MASA02
    pinglon skrev 2014-10-30 15:09:03 följande:
    Va roligt, grattis. :) är också i v 6, (5+6) jag är också väldigt trött speciellt på eftermiddagen.
    Kul, grattis till dig också! :) Ja eftermiddagarna är ett skämt, min kille tror att jag överdriver eftersom det är så tidigt i graviditeten men jag känner verkligen stor skillnad nu!
  • MaHo89

Jag somnar i soffan varje kväll!! Igår typ 19:30 :/ maken tycker inte att det är så kul :P

• MASA02
    MaHo89 skrev 2014-10-30 15:45:30 följande:

Jag somnar i soffan varje kväll!! Igår typ 19:30 :/ maken tycker inte att det är så kul :P

Haha :) Jag vet precis hur du känner! Vilken vecka är du i?
  • Alvolina
    carolinheiner skrev 2014-10-30 15:42:51 följande:

Bara ja som har en sen inskrivning? Är i v 10(9+4) å har inskrivning den 18/11 å då är vi i v 14(13+2)..

Jag har också sent, men det är av eget val.

Kommer alla att försvinna till FB eller stanna här också? Jag avvaktar gärna lite och hoppar säkert på Facebook om några veckor.
  • kanien

Jag har varit jätte trött samtidigt som jag har svårt att sova på nätterna pga illamående. Blev heltids sjukskriven från vecka 6 till 8, började jobba förra veckan men klarade bara av mån-ons och blev hemma tor-fre, var till läkaren igår och blev sjukskriven på 50% hela november. Är i vecka 10 (9+1)

• Diamant
    Alvolina skrev 2014-10-30 16:08:14 följande:

Kommer alla att försvinna till FB eller stanna här också? Jag avvaktar gärna lite och hoppar säkert på Facebook om några veckor.
    Jag slutar inte vara här bara för att fb finns, tycker att det är lite rörigt att veta vem som är vem på fb, här har man lite bättre koll än så länge hehe
  • Alvolina
    Alvolina skrev 2014-10-30 16:08:14 följande:

Kommer ha i v. 10 den 24 november :)
  • avenell
    carolinheiner skrev 2014-10-30 15:42:51 följande:

Bara ja som har en sen inskrivning? Är i v 10(9+4) å har inskrivning den 18/11 å då är vi i v 14(13+2)..

Jag har också sent! Jag ringde inte förrän idag och önskade då en specifik barnmorska. Jag fick tid 18/11 och kommer då att vara i 11+1.

Jag tycker att det känns rätt skönt att ha det ganska sent. Förra gången hann jag precis gå och skriva in mig när det konstaterades komplett mola. Nu hoppas jag att när jag väl är i skriven så förblir jag inskriven till i juni :)