• Manelma

BF Juni 2015

Hej! 

Denna tråd är skapad för alla er som väntar bebis i juni 2015. Här kan vi följas åt igenom alla faser av graviditeten. Alla är välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-23 08:33
    Lägger till länken för bildtråden in och lägg ut bilder på era magar!! :)

www.familjeliv.se/forum/thread/74195852-bild-forum-for-bf-juni-2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:07
    Tack vare duktiga Millie finns det nu en tråd för BF-listan som kommer att uppdateras just där, den kan alla ni som vill vara med i tråden skriva in sig i samt också ändra och uppdatera allt eftersom alla får mer exakta BF-datum.

Det finns också en Facebookgrupp som TwinkyWinky har skapat för alla som väntar bebis i maj - juni 2015, är du intresserad av att ansluta till gruppen kontakta då TwinkyWinky så hjälper hon dig in. Gruppen är hemlig och det innebär att ingen utanför gruppen kan läsa vad som skrivs eller se vilka som ingår i gruppen utanför den. Välkomna att ansluta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:08
    Adressen till BF- listan : www.familjeliv.se/forum/thread/74291023-bf-listan-for-traden-bf-juni-2015/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-10 20:29
    Korrigerad stavning på personen att kontakta vid inträde till Facebookgruppen.
    TinkyWinky heter hon så klart och inget annat.
    Bifogar också länk till hennes profil. www.familjeliv.se/user/presentation/view/tinkywinky
    DMa henne för att komma med.
  • Svar på tråden BF Juni 2015
  • carolinheiner
    knaappeen skrev 2014-10-29 17:27:08 följande:

Hej. Du kan lägga till nig som vän på FB Tania Hörnicke( knappen som mellannamn så inte svår att hitta)så lägger jag in dig i gruppen.

Välkommen hit!

Väntar vårt första barn 4/6 minbebis.com/blogg/knappen/
    Jag har lagt till dig i mina vänner :) vill du lägga till mig i gruppen? De är ingen som ser att ja e med i gruppen va? Av mina vänner alltiså :/
  • Manelma
    knaappeen skrev 2014-10-29 17:27:08 följande:

Hej. Du kan lägga till nig som vän på FB Tania Hörnicke( knappen som mellannamn så inte svår att hitta)så lägger jag in dig i gruppen.

Välkommen hit!

Lägger till dig på FB, är nog redo för FB nu! :) Lägg gärna till mig till gruppen på facebook :) 
  • Manelma

Idag var jag och maken på inskrivning och har bokat in både KUB och RUL , så nu har man verkligen något att räkna ner till igen! KUB ultraljudet bokades in till 20 november när jag är 12 + 3 och RUL 7 januari när jag är i vecka 19 +2 . 

• Seniorita

Tror jag grinar snart.. Varje natt samma sak. Somnar kanske en halvtimme och sen dyngpigg! Dagarna är jag som en zoombie men på nätterna klarvaken. Inatt har det här hänt 3 gånger än så länge!! Men va?? Inte nog med illamående ingen sömn heller.

• Meddelande borttaget
  • Pyret 85

lite illamående sen jag vaknade, inte så farligt. drack två klunkar vatten och nu är jag spyfärdig. uuh...

• Pyret 85

Tränar ni andra? har ni fortsatt som vanligt eller har ni dragit ner på det? Jag tränar 3-4 gånger i veckan och har tänkt fortsätta med det så länge det går. Tränar sh'bam (dans) och bodybalance (blandning av yoga, tai chi och pilates).

• Paulas mamma

Jag tränar! Dock har jag varit lite trött det sista så inte varit iväg mer än 2 ggr i veckan. Jag tränar vanligtvis 5 dgr i veckan då mest kondition och styrka. Har slutat med spinning och hot yoga!

Pyret 85 skrev 2014-10-30 07:06:37 följande:

Tränar ni andra? har ni fortsatt som vanligt eller har ni dragit ner på det? Jag tränar 3-4 gånger i veckan och har tänkt fortsätta med det så länge det går. Tränar sh'bam (dans) och bodybalance (blandning av yoga, tai chi och pilates).

• carolinheiner

Tränar inget får dessutom inte :p gå på lättare promenader e de ja får göra.. Å inte överanstränga mig eller stressa å lyssna på kroppen.. Men sen är ja också ett stort undantag ;)

• pinglon
    Pyret 85 skrev 2014-10-30 07:06:37 följande:

Jag brukar träna 5 gånger i veckan, styrketräning. men den senaste månaden har jag haft absolut noll ork. Promenad med hundarna är typ det ända jag orkar efter att ha varit i jobbet och rört på mig 7,5h. Hoppas det Vänder och jag får lite ork med träning igen. Vill ju hålla igång för att orka och må bra.