• Manelma

BF Juni 2015

Hej! 

Denna tråd är skapad för alla er som väntar bebis i juni 2015. Här kan vi följas åt igenom alla faser av graviditeten. Alla är välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-23 08:33
    Lägger till länken för bildtråden in och lägg ut bilder på era magar!! :)

www.familjeliv.se/forum/thread/74195852-bild-forum-for-bf-juni-2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:07
    Tack vare duktiga Millie finns det nu en tråd för BF-listan som kommer att uppdateras just där, den kan alla ni som vill vara med i tråden skriva in sig i samt också ändra och uppdatera allt eftersom alla får mer exakta BF-datum.

Det finns också en Facebookgrupp som TwinkyWinky har skapat för alla som väntar bebis i maj - juni 2015, är du intresserad av att ansluta till gruppen kontakta då TwinkyWinky så hjälper hon dig in. Gruppen är hemlig och det innebär att ingen utanför gruppen kan läsa vad som skrivs eller se vilka som ingår i gruppen utanför den. Välkomna att ansluta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:08
    Adressen till BF- listan : www.familjeliv.se/forum/thread/74291023-bf-listan-for-traden-bf-juni-2015/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-10 20:29
    Korrigerad stavning på personen att kontakta vid inträde till Facebookgruppen.
    TinkyWinky heter hon så klart och inget annat.
    Bifogar också länk till hennes profil. www.familjeliv.se/user/presentation/view/tinkywinky
    DMa henne för att komma med.
  • Svar på tråden BF Juni 2015
  • ÄlskarMina
    kanien skrev 2014-10-29 06:22:41 följande:

Jag heter Siri, ett hett tips bara haha

Ja, det är fint med!! inga fina pojknamn på lut med? Hihi
    ·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Arvid -10*.¸¸.·*¨`·
  • slightlymad

Vaknade i samband med att sambon skulle iväg till jobbet, ganska pigg, så jag tänkte att jag skulle hålla honom lite sällskap tills han åkte (är ledig idag egenligen). När han åkt la jag mig i sängen för att sova en stund till, men hostade till och började spy! Har aldrig varit med om att spy sådär utan en förvaning innan. Känns ju skitläskigt! Sprang iväg till toan och råkade endast få lite på benen av ren reflex. Brukar oftast känna av det innan och hinna till toan. Kan bara tänka på om det skulle hända igen. Tänk om jag råkar spy på någon annan? Fasen vad trött jag är på det här nu. Nu hoppas jag resterande tre veckor går fort och att symptomen verkligen avtar efter vecka tolv.

• kanien
    ÄlskarMina skrev 2014-10-29 06:59:42 följande:
    Ja, det är fint med!! smile5.gif inga fina pojknamn på lut med? Hihi
    Nils, John, Melker, Abbe det är ju så himla svårt! Sigge & Ebbe är paxade
  • Skogsviol
    Moisbois skrev 2014-10-28 17:43:13 följande:

När kommer ni berätta för släkt och vänner? Om ni inte redan har gjort de alltså. Vi kommer nog inte berätta något förens efter v 12. Om de inte är någon som frågar innan dess dvs :)

Vi vill helst vänta till efter NUPP, och det är inbokat i v 12+5. Men vi får väl se, just nu känns det som att det inte kommer att dölja så länge till eftersom jag mår pyton... Det lutar nog åt att jag skvallrar för en kompis snart också, det vore så skönt att ha någon bundsförvant förutom maken. :)
  • ÄlskarMina
    Luttanlej skrev 2014-10-28 22:08:14 följande:

Hur blev det med den hemliga fb gruppen. Jag hittade aldrig tjejen som skulle lägga till mig. Någon som har lust att lägga till mig? Caroline östlund heter jag, pussar min kille på bilden..

Jag la till dig som vän nu på fb. Maria Andersson heter jag. Sen kan jag lägga in dig i fb gruppen
  • Sandie80

Hej

Jag hoppar in här, har bf i juni:) jag är även med i tråden "bf april 2014" har alltså en son som blir 6 mån idag, o han ska bli storebror!:) grattis till er alla!!!!?:)

• Moisbois
    ÄlskarMina skrev 2014-10-29 07:45:03 följande:
    Jag la till dig som vän nu på fb. Maria Andersson heter jag. Sen kan jag lägga in dig i fb gruppen
    Lägg gärna till mig också! Heter Moa Åkerström (svartvit bild)
  • Gizza

Ni som vill vara med på Fejan kan lägga till mig, har rätt ovanligt namn.

Bild på mig och dottern.

Stina Sundstedt

Dotter 130208 Lillasyskon BF 150530