• Manelma

BF Juni 2015

Hej! 

Denna tråd är skapad för alla er som väntar bebis i juni 2015. Här kan vi följas åt igenom alla faser av graviditeten. Alla är välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-23 08:33
    Lägger till länken för bildtråden in och lägg ut bilder på era magar!! :)

www.familjeliv.se/forum/thread/74195852-bild-forum-for-bf-juni-2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:07
    Tack vare duktiga Millie finns det nu en tråd för BF-listan som kommer att uppdateras just där, den kan alla ni som vill vara med i tråden skriva in sig i samt också ändra och uppdatera allt eftersom alla får mer exakta BF-datum.

Det finns också en Facebookgrupp som TwinkyWinky har skapat för alla som väntar bebis i maj - juni 2015, är du intresserad av att ansluta till gruppen kontakta då TwinkyWinky så hjälper hon dig in. Gruppen är hemlig och det innebär att ingen utanför gruppen kan läsa vad som skrivs eller se vilka som ingår i gruppen utanför den. Välkomna att ansluta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:08
    Adressen till BF- listan : www.familjeliv.se/forum/thread/74291023-bf-listan-for-traden-bf-juni-2015/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-10 20:29
    Korrigerad stavning på personen att kontakta vid inträde till Facebookgruppen.
    TinkyWinky heter hon så klart och inget annat.
    Bifogar också länk till hennes profil. www.familjeliv.se/user/presentation/view/tinkywinky
    DMa henne för att komma med.
  • Svar på tråden BF Juni 2015
  • Gizza
    Gizza skrev 2014-10-29 08:55:33 följande:

Ni som vill vara med på Fejan kan lägga till mig, har rätt ovanligt namn.

Bild på mig och dottern.

Stina Sundstedt

Hm, fanns visst en till Stina med bild på barn... Aja, det är jag som pussar min bebis på bilden iaf :)
    Dotter 130208 Lillasyskon BF 150530
  • Luttanlej
    ÄlskarMina skrev 2014-10-29 07:45:03 följande:
    Jag la till dig som vän nu på fb. Maria Andersson heter jag. Sen kan jag lägga in dig i fb gruppen
    ·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Arvid -10*.¸¸.·*¨`·
    Tack så mkt!
  • Luttanlej
    Alvolina skrev 2014-10-29 06:27:43 följande:
    Du kan ju genom temperaturen ta reda på när du har din ägglossning. När ägglossningen skett ökar tempen och är du gravid stannar den där, sjunker den kommer mensen. Som längre fram i graviditeten är du oftast lite varmare pga den ökade blodmängden i kroppen.
    Jaha det visste inte jag.
  • semne

Lägg gärna till mig med, Sara Rockmyr :) finns bara jag som heter så :)

• Seniorita

Vitaminer.. Har ni börjat med något extra sen ni vart gravida? Jag äter inget men antar att det är dax att börja med det.

• FruGnu
    Seniorita skrev 2014-10-29 09:49:35 följande:

Vitaminer.. Har ni börjat med något extra sen ni vart gravida? Jag äter inget men antar att det är dax att börja med det.

Har sedan minst ett år tillbaka ätit Folsyra. Då det starkt rekommenderas att kvinnor som försöker bli gravida ska äta det. sv.wikipedia.org/wiki/Folsyra
  • carolinheiner
    ÄlskarMina skrev 2014-10-29 07:45:03 följande:
    Jag la till dig som vän nu på fb. Maria Andersson heter jag. Sen kan jag lägga in dig i fb gruppen
    ·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Arvid -10*.¸¸.·*¨`·
    Kan du lägga till mig också? Carolin Johansson halmstad.
  • MalinA87

Jag har lagt till Linda E Svärd och Stina Sundstedt. Sara Rockmyr, du får lägga till mig för hittade ingen knapp för att lägga till dig som vän på din profil. Malin Andersson heter jag, har en röd bakgrund på min bild.

• MalinA87

Har lagt till Carolin Johansson också, hoppas att det var rätt Carolin =)