• Manelma

BF Juni 2015

Hej! 

Denna tråd är skapad för alla er som väntar bebis i juni 2015. Här kan vi följas åt igenom alla faser av graviditeten. Alla är välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-23 08:33
    Lägger till länken för bildtråden in och lägg ut bilder på era magar!! :)

www.familjeliv.se/forum/thread/74195852-bild-forum-for-bf-juni-2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:07
    Tack vare duktiga Millie finns det nu en tråd för BF-listan som kommer att uppdateras just där, den kan alla ni som vill vara med i tråden skriva in sig i samt också ändra och uppdatera allt eftersom alla får mer exakta BF-datum.

Det finns också en Facebookgrupp som TwinkyWinky har skapat för alla som väntar bebis i maj - juni 2015, är du intresserad av att ansluta till gruppen kontakta då TwinkyWinky så hjälper hon dig in. Gruppen är hemlig och det innebär att ingen utanför gruppen kan läsa vad som skrivs eller se vilka som ingår i gruppen utanför den. Välkomna att ansluta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:08
    Adressen till BF- listan : www.familjeliv.se/forum/thread/74291023-bf-listan-for-traden-bf-juni-2015/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-10 20:29
    Korrigerad stavning på personen att kontakta vid inträde till Facebookgruppen.
    TinkyWinky heter hon så klart och inget annat.
    Bifogar också länk till hennes profil. www.familjeliv.se/user/presentation/view/tinkywinky
    DMa henne för att komma med.
  • Svar på tråden BF Juni 2015
  • Haggstrom
    Manelma skrev 2014-11-06 13:18:27 följande:
    Det finns en grupp redan dit många medlemmar har anslutit och som vänder sig till både maj och juni 2015 då vi är en salig blandning här. Den är hemlig och inget vi lägger ut länken till här för att alla ska få behålla möjligheten att inte vara helt öppen på FB med det.
    Förstår de, men jag har inte kunnat få hjälp att bli medlem där nämligen. har kontaktat twinky eller vad hon nu hette, vill inte missa massa.:D
  • Milie
    Alvolina skrev 2014-11-06 13:11:57 följande:
    Stackare:/ får du i dig någon mat och framförallt vätska?
    Jo, under förmiddagen går det bra. Tack för omtanken.
  • vikarien

Suttit och budat på lite mammakläder på Tradera, kunde inte låta bli

Någon som vet hur HMs mammajeans är i storleken?

Är ju rätt bred om baken

• Paulas mamma

Jag går inte in på instagrsm längre pga alla matbilder. Ang håret så har jag kort-kort och alltid redo :)

Alvolina skrev 2014-11-06 11:44:28 följande:

Är det någon som känner igen sig i mitt illamående?

1. Folk envisas med att posta måltider i sociala medier. Jag kräks lite varje gång.

2. Har alltid uppsatt hår. Är redo helt enkelt.

• carolinheiner
    Haggstrom skrev 2014-11-06 11:01:39 följande:
    Den är hemlig, ingen vet att man är med!!! jag har inte gått ut med min graviditet
    Om den e sluten så ska man inte kunna söka efter den.. Dessutom finns de redan en facebook grupp för bf maj-juni som vi här i tråden är med i :)
  • Manelma
    Haggstrom skrev 2014-11-06 14:04:10 följande:
    Förstår de, men jag har inte kunnat få hjälp att bli medlem där nämligen. har kontaktat twinky eller vad hon nu hette, vill inte missa massa.:D
    Jag kan hjälpa dig ansluta. Pma mig vad du heter så jag kan lägga till dig som vän på FB och jag kan då bjuda in dig i gruppen.
  • Alvolina
    Paulas mamma skrev 2014-11-06 15:26:04 följande:

Jag går inte in på instagrsm längre pga alla matbilder. Ang håret så har jag kort-kort och alltid redo :)

Hahah samma här! Följer jennys matblogg på instagram. Otroligt mumsiga efterrätter och måltider. Nu är det dock mer en plåga ^^

Köpte mig seaband och postafen idag. Hoppas att det hjälper nu :)
  • aj 378

Är gruppen på Facebook hemlig eller sluten? För sluten syns bland vänner!

• TinkyWinky
    aj 378 skrev 2014-11-06 18:15:18 följande:
    Är gruppen på Facebook hemlig eller sluten? För sluten syns bland vänner!
    den är hemlig.,.

kontakta mig om ni vill bli medlemmar där :)
    ★ Kewin 9/7-09 ★ Theo 9/1-13 ★ Bebis BF, 14 Juni 2015 ★