• Manelma

BF Juni 2015

Hej! 

Denna tråd är skapad för alla er som väntar bebis i juni 2015. Här kan vi följas åt igenom alla faser av graviditeten. Alla är välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-23 08:33
    Lägger till länken för bildtråden in och lägg ut bilder på era magar!! :)

www.familjeliv.se/forum/thread/74195852-bild-forum-for-bf-juni-2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:07
    Tack vare duktiga Millie finns det nu en tråd för BF-listan som kommer att uppdateras just där, den kan alla ni som vill vara med i tråden skriva in sig i samt också ändra och uppdatera allt eftersom alla får mer exakta BF-datum.

Det finns också en Facebookgrupp som TwinkyWinky har skapat för alla som väntar bebis i maj - juni 2015, är du intresserad av att ansluta till gruppen kontakta då TwinkyWinky så hjälper hon dig in. Gruppen är hemlig och det innebär att ingen utanför gruppen kan läsa vad som skrivs eller se vilka som ingår i gruppen utanför den. Välkomna att ansluta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:08
    Adressen till BF- listan : www.familjeliv.se/forum/thread/74291023-bf-listan-for-traden-bf-juni-2015/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-10 20:29
    Korrigerad stavning på personen att kontakta vid inträde till Facebookgruppen.
    TinkyWinky heter hon så klart och inget annat.
    Bifogar också länk till hennes profil. www.familjeliv.se/user/presentation/view/tinkywinky
    DMa henne för att komma med.
  • Svar på tråden BF Juni 2015
  • NICU
    Haggstrom skrev 2014-11-06 11:01:39 följande:
    Den är hemlig, ingen vet att man är med!!! jag har inte gått ut med min graviditet
    Nä, den är sluten, vilket innebär att ALLA kan se vilka som är med i den (men inte vad som skrivs). Men eftersom den heter BF Juni 2015 är det ju rätt avslöjande att vara med i den? ;)
  • pinglon

Den som Haggstrom länkade till är sluten medan den som TinkyWinky skapat (den som står om som tilläggskommentar i tråden) är hemlig. 

• aj 378

För vi har inte gått ut med det än så vill inte avslöja genom att gå med i gruppen än när mina vänner ser det så jag hoppar in lite senare men vill gärna va med

• Manelma

Förtydligar en gång till. FB gruppen som många anslutit till är Hemlig och alltså osynlig, den går inte att hitta om man söker på det och det är den jag beskriver i TS presentationen ovan. Det är även en tråd där det finns tjejer som väntar bebis i maj och juni. Inga fb vänner ser denna grupp då den är Hemlig och man kan alltså fortsatt vara så hemlig man vill vara i sin facebook. Jag till exempel uppdaterar inge på FB först bebis är född så kommer inte lägga upp något i min FB tills juni. Men är med i gruppen och inget av det jag skrivit där syns för nån utanför gruppens medlemmar.

• NICU
    Manelma skrev 2014-11-06 21:33:10 följande:

Förtydligar en gång till. FB gruppen som många anslutit till är Hemlig och alltså osynlig, den går inte att hitta om man söker på det och det är den jag beskriver i TS presentationen ovan. Det är även en tråd där det finns tjejer som väntar bebis i maj och juni. Inga fb vänner ser denna grupp då den är Hemlig och man kan alltså fortsatt vara så hemlig man vill vara i sin facebook. Jag till exempel uppdaterar inge på FB först bebis är född så kommer inte lägga upp något i min FB tills juni. Men är med i gruppen och inget av det jag skrivit där syns för nån utanför gruppens medlemmar.

Vi pratar om den som någon länkade till några sidor bakåt i tråden :)
  • Diamant
    NICU skrev 2014-11-06 22:47:02 följande:
    Vi pratar om den som någon länkade till några sidor bakåt i tråden :)
    Ja, men det var tydligt att vissa blev förvirrade om vilken grupp det talades om (se tidigare kommentarer) så det var bra att hon förtydligade för dom.
  • kanien
    TinkyWinky skrev 2014-11-06 18:56:42 följande:
    den är hemlig.,.

kontakta mig om ni vill bli medlemmar där :)
    ? Kewin 9/7-09 ? Theo 9/1-13 ? Bebis BF, 14 Juni 2015 ?
    Lägg till mig Siri Karlenius.
  • Iida01
    TinkyWinky skrev 2014-11-06 18:56:42 följande:
    den är hemlig.,.

kontakta mig om ni vill bli medlemmar där :)
    Hej :D hur går jag till väga för att bli medlem? 
  • Iida01

Jösses! 

Har blivit rätt blödig de sista åren, sådär så det kan tåra sig i ögonen när man ser något fint eller ledsamt. 
    Nu såg jag ett väldigt fint videoklipp om vuxna och barn som fick frågan om va de vill ändra med sina kroppar, ni har säkert sett den.
    Och här sitter jag och stortjuter :O tårarna bara sprutar och det är inget jag kan göra! Ojojoj! Vart ska detta sluta?! :P

• Seniorita

Firade in vecka 9 igår med första "pizzan" jag som fick för mig att man skulle bli bättre å bättre just nu går det bara neråt.