• Emeeliiee

Sommarbebisar 2015

Hej och grattis alla ni som nyligen plussat!  
    Ni som vill diskutera symtom, känslor och tankar under graviditeten och följas åt är hjärtligt välkomna att hänga här :)

Jag har enligt mens-cykeln BF 12 Juni 2015. Är 24 år gammal och detta är första barnet för både mig och min sambo, är galet lycklig!

• Svar på tråden Sommarbebisar 2015
  • nygift
    87mli skrev 2015-01-20 12:53:02 följande:

Har precis gjort rul och det verkar som att vi ska få en liten tjej :D En väldigt lugn liten krabat som helst inte ville fotas, var mest upptagen med att dricka och hicka :P Har inte känt bebis nåt så det var galet skönt att veta allt såg bra ut.

BF ändrades bara med en dag från 19 juni till 20 juni.

Åh vad skönt att höra. Då har vi samma bf :)
  • Emeeliiee

Ultraljudet är gjort, en envis liten groda som inte ville visa upp sitt ansikte alls. Låg ihopkurad och hade det mysigt. Men allt såg bra ut och barnmorskan trodde att det var en liten tjej. Känns så härligt och jag är sjukt lättad!

• nygift
    Emeeliiee skrev 2015-01-20 17:07:36 följande:

Ultraljudet är gjort, en envis liten groda som inte ville visa upp sitt ansikte alls. Låg ihopkurad och hade det mysigt. Men allt såg bra ut och barnmorskan trodde att det var en liten tjej. Känns så härligt och jag är sjukt lättad!

Åh vad härligt grattis kul :)
  • Emeeliiee

Jaa, det känns så mycket verkligare nu och nu kan jag verkligen vara lycklig fullt ut när oron lagt sig :)

• LillyAdelia

Vecka 18 idag och bebisen hoppar skuttar och boxas sen några dagar tillbaka! Blir nog ännu en vild bebi här hemma...

• nygift
    LillyAdelia skrev 2015-01-20 22:22:28 följande:

Vecka 18 idag och bebisen hoppar skuttar och boxas sen några dagar tillbaka! Blir nog ännu en vild bebi här hemma...

Härligt o höra :)har känt av mkn bebis massor idag med så mysigt så :)
  • Kelsson1

Blir lite avis på er som känner bebis redan jag får nog vänta i ett par veckor till...

• VB52015
    Kelsson1 skrev 2015-01-21 06:38:24 följande:

Blir lite avis på er som känner bebis redan jag får nog vänta i ett par veckor till...

Jag känner som dig, blir så längtis, på torsdag går jag in i 12+0 (woop woop) Grattis till lyckade Rul och alla sparkar och rörelser
Svar på tråden Sommarbebisar 2015